معارفه آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد (2):

شیخ محمد صدوقی فرزند مرحوم صدوقی:رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند: كه مردم دارالعباده به نام صدوقي عادت كردند و نگذاريد اين عادت در بين مردم از بين برود و دفتر ايشان تعطيل نشود

 

به گزارش یزدفردا :  نشست شورای اداری استان یزد که به مناسبت پنجم مردادماه سالروز برگزاری اولین نمازجمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با دستور جلسه معارفه  "آیت ا... محمدرضا ناصری"چهارمین  نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد برگزار شد

محمد صدوقي فرزند امام جمعه فقيد يزد هم در اين مراسم از حضور آحاد مردم و مسئولان در برگزاري مراسم هاي مرحوم صدوقي تقدير و تشكر كرد و  از مقام معظم رهبری به جهت ارسال پیام و نماینده در مراسم درگذشت پدر تشکر کرد.

وي به ديدار خود با مقام معظم رهبري اشاره كرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامي فرمودند: كه مردم دارالعباده به نام صدوقي عادت كردند و نگذاريد اين عادت در بين مردم از بين برود ، دفتر ايشان تعطيل نشود و امور با جديت و محوريت و مديريت شما دنبال شود.

صدوقی افزود: در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از امور جاری پدر و وصیت نامه ایشان را تقدیم کردم و ایشان با نصیحتی به من تکلیف را بر من دشوارتر کردند.

 

وی افزود: ایشان تاکید به ادامه دروس را به من داشتند که عرض کردم مبنای اصلی من همین است .

 

وی بیان داشت: پدر یک میراث برای ما به جای گذاشت و آن میراثی بود که از شهید صدوقی به ارث بوده محفوظ کرده و افزونش کرده است و آن آبرو است که در مقابل فداکاریهای ملت و از خودگذشتگی و ایثارگری شهدا بسیار ناچیز است که آن را در مقابل نظام، مقام معظم رهبری و مردم در طبق اخلاص قرار می دهم و بیت شهید صدوقی تمام قد در اختیار منافع نظام و انقلاب و ملت است با همکاری دوستان از هر خدمتی دریغ نخواهد کرد.

صدوقي افزود: دفتر و بيت سومين شهيد محراب مثل هميشه در خدمت مردم خواهد بود و از هيچ انجامي دريغ نخواهد كرد.

فرزند امام جمعه فقيد يزد در ادامه انتصاب آيت الله ناصري را به عنوان نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد تبريك گفت و افزود: آيت الله ناصري از چهره هاي درخشان در عرصه علم و عمل هستند.

 

 

وی از اینکه سکان هدایت شهر یزد به "آیت ا... ناصری" از نوادگان شیخ غلامرضا فقیه خراسانی یکی دیگر از تربیت شدگان مکتب امام خمینی(ره) و شاگرد ایشان افتاده ابراز خرسندی کرد.

 

وی ادامه داد: مردم یزد به مسائلی عادت کرده اند که شاید مسوولیت شما را سنگین تر کند، همواره سکان یزد به دست مدیرانی مدبر، مرمدار و باتقوا چون شهید آیت ا... صدوقی، آیت ا... خاتمی و مرحوم صدوقی بوده و حضرت امام در همه احکامشان به مرحوم پدرم بیش از هر چیز به جنبه مدیریتی ایشان توجه و تذکر داشتند.

 

وی ادامه داد: مردم یزد عادت کرده اند که امام جمعه اشان غمخوار و پناهشان باشد و در غم و شادی هایشان شریک بوده و بازگو کننده مشکلاتشان باشد. آنها به اینکه امام جمعه اشان از گرایش های سیاسی اش به نفع مردم عدول کند عادت کرده اند.روزهایی پیش خواهد آمد که باید با اقتدا به مولایمان حضرت علی(ع) لب فرو ببندید.

 

صدوقی گفت: اما همانگونه که مقام معظم رهبری در حکم انتصاب عنوان کرده اند شما آراسته به زیور علم و عمل هستید که با سلاح تقوا بر مشکلات فائق خواهید آمد و طبیعی است که مسوولین استان نیز در این راه موظف به همراهی شما هستند.

 

وی افزود: امروز شما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد هستید و همه باید تابع نماینده رهبری باشیم و تمام فعالیت های استان با محوریت ایشان باشد، کمک ایشان به همراهی و همکاری بیش از گذشته است.

 


 http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=36904_1518.JPG

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا