معارفه آیت الله ناصری نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد (3):

رییس دفتر مقام معظم رهبری خطاب به فرزند مرحوم صدوقی :

یادگاری صدوقی! شما پدر جسمانی خود را از دست داده اید اما پدر روحانی شما مقام عظمای ولایت است و پشتیبانی ایشان را خواهید داشت

 


به گزارش یزدفردا : نشست شورای اداری استان یزد که به مناسبت پنجم مردادماه سالروز برگزاری اولین نمازجمعه در کشور پس از پیروزی انقلاب اسلامی و با دستور جلسه معارفه "آیت ا... محمدرضا ناصری"چهارمین نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه یزد برگزار شد


آیت ا... محمد محمدی گلپایگانی در در این مراسم با اشاره به گزارش ارائه شده از سوي استاندار يزد، اين گزارش را جامع و كامل خواند و اظهار داشت: در ميان استانهاي كشور، استان يزد از يك استاندار سخت كوش و عاشق خدمت برخورداراست.
وي در بخش ديگري از سخنان خود سفر تاريخي رهبرمعظم انقلاب (مدظله العالي) به يزد را يادآور شد و استقبال مردم را بي نظير و نمايش عشق به ولايت توصيف كرد.
وی با اشاره به سفر مقام معظم رهبری به استان یزد، استقبال مردم دارالعباده در میدان امیرچقماق را فراموش نشدنی توصیف کرد و افزود: این واقعه نقطه عطفی در تاریخ استان و شهر یزد است چرا که مردم یزد نشان دادند که ولایتمدارند.

وی همچنین ازمشایعت مردم در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی صدوقی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه فقید یزد تشکر کرد و این را نشان از وفاداری و علاقه مردم یزد دانست .

رییس دفتر مقام معظم رهبری خطاب به فرزند مرحوم صدوقی اعلام کرد: یادگاری صدوقی! شما پدر جسمانی خود را از دست داده اید اما پدر روحانی شما مقام عظمای ولایت است و من شاهد احساس عجیب حاکم بر دیدار شما با ایشان بودم و پشتیبانی ایشان را خواهید داشت و مردم نیز همواره پشتیبان شما خواهند بود چرا که آثار نجابت، بزرگی نشان از این دارد که شما ذاتا وارث خاندان بزرگ صدوقی هستید و تربیت صحیحی داشته اید.

محمدي گلپايگاني بر لزوم پيگيري جدي مصوبات سفر مقام معظم رهبري به اين استان تاكيد كرد و اظهار داشت: اميدواريم مصوباتي كه هنوز اجرا نشده، بزودي پيگيري و انجام شود.

رئيس دفتر مقام معظم رهبري با اشاره به حديثي از پيامبر اكرم اسلام(ص)، بر بهره گيري از ماه مبارك رمضان به عنوان فرصت طلايي خودسازي و خداشناسي تاكيد كرد.
رییس دفتر مقام معظم رهبری آبادانی مادی و معنوی را وظیفه مسوولین حکومت اسلامی برشمرد و افزود: حکومت نمی تواند در مقابل دین مردم بی تفاوت باشد تامین آینده دینی مردم وظیفه خطیر حکومت اسلامی است که باید راه سعادت و بهشت را به مردم نشان دهد.

وی افزود: کسانی از این نظام عاشق خدمت هستند که فرصتی استثنایی است چرا که خدمت به خلق خدا، بهترین اعمال است مخصوصا خدمت به درماندگان و واماندگان که از برجستگی های مقام معظم رهبری این است که همیشه به فکر مستضعفان هستند که این الگویی است که مسوولین دیگر نظام باید به آن توجه داشته باشند چرا که روزی این مسوولیت ها تمام خواهد شد و ما در مقابل آن بازخواست می شویم .


وی آبادانی مادی و معنوی را وظیفه مسوولین حکومت اسلامی برشمرد و افزود: حکومت نمی تواند در مقابل دین مردم بی تفاوت باشد تامین آینده دینی مردم وظیفه خطیر حکومت اسلامی است که باید راه سعادت و بهشت را به مردم نشان دهد.


وی اعلام داشت: همان دولتهایی که فریاد حقوق بشرشان گوش فلک را پر کرده است امروز در دنیا رسوا شده اند که نمونه آن در انگلیس در شنود تلفنی بود که جوانی که به این راز برد همین مدعیان دروغین حقوق بشر، او را در خانه اش کشتند.


محمدی گلپایگانی تصریح کرد: خیزش اسلامی که بنا بر پیش بینی مقام معظم رهبری در کشورهای دنیا شاهدیم در حال سرایت به خانه دیو هم است و در کشورهای اسپانیا، یونان و ... نیز شروع شده است اما آنها خواهند خیزش اسلامی را به انحراف بکشانند که یکی از وظایف ما در ماه مبارک رمضان دعا برای موفقیت خیزش اسلامی برای برادران شیعی در بحرین است که با حاکمیت جنایتکاران، وضعیت بدی دارند.


وي اظهار داشت: ما شاهديم كه هر جمعه در مصر، بحرين و يمن اعلام يك سرفصل جديد و براي حركت جديد با رنگ بوي اسلامي دارند.


محمدي گلپايگاني با اظهار اميدواري درباره اينكه روزي شاهد پيروزي كشورهاي مسلمان عربي در منطقه باشيم، تصريح كرد: متاسفانه آنچه امروز در كشورهاي پيشرفته حاكم است شهوت و شكم است و قدرت طلبي آنها براي همين است.


رييس دفتر مقام معظم رهبري با انتقاد شديد از كشورهاي مدعي حقوق بشر اظهار داشت : اين كشورهاي به ظاهر طرفدار حقوق بشر خودشان بزرگترين نقض كنندگان حقوق بشر هستند به گونه اي كه با استراق سمع مكالمات تلفني مردم خودشان از طريق يك صهيونيست مي خواهند حكومت كنند و در اين ميان يك جوان را كه اين جريان را بر ملا مي كند در خانه اش مي كشند .



وی در ادامه حکم انتصاب "آیت ا... محمدرضا ناصری" از سوی مقام معظم رهبری را قرائت و به ایشان تقدیم کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا