پيام مشترك نماينده مردم در مجلس خبرگان، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و استانداربه مناسبت چهلمین روز درگذشت مرحوم صدوقی

نماينده مردم در مجلس خبرگان رهبري، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه يزد و استاندار در پيامي مشترك از مردم براي شركت در مراسم سالگرد شهادت حضرت آيت الله صدوقي و اربعين ارتحال حضرت حجت الاسلام و المسلمين محمد علي صدوقي دعوت كردند.

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در اين پيام آمده است:

دهم ماه مبارك رمضان عالم رباني، فقيه فداكار، معلم اخلاق و مبارز خستگي ناپذير و بازوي تواناي ولايت مطلقه فقيه امام راحل (ره)، آيت الله صدوقي به دست منافقي شقي به شهادت رسيد. از ويژگيهاي شهيد محراب- اين چهره درخشان و خدوم اسلام و انقلاب - همين بس كه امام راحل عظيم الشأن (ره) در وصف او فرمودند: شهيد صدوقي در تمام صحنه هاي انقلاب حضور داشت و يار و مددكار گرفتاران و مستندان بود، وقت عزيزش صرف در راه پيروزي اسلام و رفع مشكلات انقلاب مي شد و براي خدمت به خلق و انقلاب سر از پا نمي شناخت. در جبهه ها او و امثال او بود كه آرامش قلب خلق الله بودند اينجانب دوستي عزيز كه با او آشنا و روحيات عظيمش را از نزديك درك كردم از دست دادم و اسلام خدمتگذاري متعهد، ايران فقيهي فداكار و استان يزد سرپرستي دانشمند را از دست داد. همچنين رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) فرمودند: شهيد آيت الله صدوقي (ره) از جمله چهره هاي نادري بود كه ابعاد گوناگون شخصيت تمام عيار شايسته جمهوري اسلامي را در خود جمع داشت، درود و سلام خدا بر اين عالم شهيد عالي مقام.

سالگرد شهيد محراب با سالگرد همسر مكرمه ايشان كه در تمام دوران زندگي و صحنه هاي پر خطر همراه او بود همزمان شده و از طرفي با چهلمين روز ارتحال يادگار بزرگوارش عالم مجاهد و خدوم حضرت حجت الاسلام و المسلمين مرحوم حاج شيخ محمد علي صدوقي (رحمه الله عليه) كه در دوران مبارزات با رژيم ستم شاهي و عرصه هاي جهاد و شهادت همراز و همراه او بوده مقارن شده است. او كه ويژگيهايي ارزشمند از جمله علم و دانش، صداقت، مردم داري ، بلند همتي، خدمتگذاري به اسلام و مردم متدين را از والد عالم و شهيدش به ارث برده بود. حال ضمن تسليت سالروز شهيد محراب و رحلت همسر مكرمه و فداكار ايشان و اربعين ارتحال جانسوز امام جمعه فقيد حضرت حجت الاسلام و المسلمين صدوقي به رهبر معظم انقلاب اسلامي (مدظله العالي) و مردم شريف استان يزد بويژه خاندان شهيد محراب از مردم شريف و متدين يزد دعوت مي كنيم تا در مجلس بزرگداشتي كه به همين مناسبت در چهارشنبه مورخ 19/5/1390 از ساعت 21 در مسجد روضه محمديه (حظيره) برگزار مي شود شركت فرماييد و از شما مردم عزيز تشكر و قدرداني را داريم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا