می گوینداز دو تیم تربیت و فولاد یزد حمایت کنید.

می گویند چرا مردم از نمایندگان فوتبال یزد در رقابتهای لیگ دسته اول حمایت نمی کنند .

پس سی هزار تماشاچی زمان شهید قندی کجا هستند؟ و خیلی مطلب های دیگر .

راستی تیمهایی که در جذب هوادار موفق بوده اند چه کرده اند؟

آیا هواداران به ویژه لیدر هایشان را با یک دست چلو کباب و یک عدد سکه و ... برای تشویق آورده اند؟

و آیا لیدر ها در آوردن مربی و بازیکن و ایجاد بدهی های 800میلیونی هم نقش داشته اند؟ پس کو کمیته فرهنگی؟ ،پس کو کمیته هواداران؟ پس کو مدیریت به واقع ایده آل بدون سفارشی ؟

راستی این همه هزینه و بدهی در چه راستایی انجام شده؟ و آیا از همان مسئولینی که پول های بی زبان را در قالب یک شرکت خصوصی در اختیار تیم گذاشته اند، نظارتی هم بر هزینه هاشده است.

 مگر رئیس تربیت بدنی نگفته ما امسال تیم داری نمی کنیم پس چگونه است که سکوت کرده و باز هم شاهد حمایت وی از تیم تربیت هستیم راستی مگر یک فرد می تواند دو شغله باشد؟ هرچند که از یک سمت خود پولی دریافت نکند ولی اداره دوقسمت مهم ورزش نمی تواند کار را ایده آل پیش ببرد. چرا آقایان در مورد مسائل مالی در چند سال گذشته شفاف سازی نمی کنند؟ و بدهی ها را به زمان گذشته می سپارند .

اگر 4سال پیش چنین بدهی را مدیر عامل وقت ،به وجود آورده ،پس چرا الان مطرح می شودو همان موقع اعلام نشده است. و چرا همه ساله با هزینه میلیاردی نتوانسته ایم به لیگ برتر برویم ؟ تاچه وقت باید سکوت کنیم؟ تاچه وقت باید پله پرتاب غیر بومی ها ،و محلی برای ثبت قرارداد های یکساله باشیم؟ و هرسال روز از نو روزی از نو.

بالاخره باید کاری کرد شفاف سازی نمود .افراد غیر فوتبالی که همه کاره تیم هستند وبرای منافع خود کیسه دوخته اند و سود هم کرده اند، راباید پی کارشان فرستاد و افراد فوتبالی و صاحب نظر در امر فنی و مالی و حتی فرهنگی را به کار گرفت .

فوتبال که بچه بازی نیست که هر کسی وارد گود و میدان شود و فوتبال داری و باشگاه داری کندونظر بدهد. عادل زاده ها کجا هستند ؟که با فوتبالشان آبروی یزد و یزدی را خریدند.

حالا چه شده که عده ای فوتبال شهرمان را با ندانستن ها و لج و لج بازی ها به فلاکت کشانده اند. و آبروی عادل زاده ها و دورانی ها و حتی امسال محیط پور ها را دارند می برند چه کسانی آنالیزر تیم تربیت هستند؟ چند حقوق می گیرند؟ آیا عوامل پشت پرده تیم تربیت مجانی کار می کنند؟

آقای استاندار با شما هستم اگر امسال سعی دارید به تربیت کمک کنید بدانید شما از جنس عدالت هستید. و بایددر مرحله اول به همه نمایندگان ورزش یزد در رقابت های کشور کمک کنید و فوتبال فقط افتخار آفرین نیست و ورزشهای دیگری هم هستند که آبروی یزدی ها را حفظ کرده اند.ودر مرحله بعد از عزیزان دست اندردر مسائل مالی بخواهید حساب و کتاب تیم تربیت را بررسی ،و علت این همه بدهی روشن شود و راستی فوتبالی که با اگر و اما پیش می رود و برای آینده بومی ها ثمری ندارد و این همه هزینه برای یک عده غیر بومی با تیپ ها و تفکرات عجیب و غریب که فقط به فکر خود و جیبهایشان هستند و فایده ای برای فوتبال شهر نداردودوباره تکرار می کنم فایده ای نداردرا واقعا نمی خواهیم .آقای استاندار شما می توانید مسئله را حل کنید و به طور جدی بخواهید و نگذارید فوتبالیستهای بومی در حسرت نداشتن تیم بمانند پس بومی ها کجا باید خودی نشان دهند و راستی این چند میلیاردی که هزینه شده ،آیا حق یزدی ها نبوده که غیر بومی ها سود برده و همه ساله خیلی به آب و آتش می زنند تا به هر نحوی در تیم تربیت حضور یابند چون به جای آنکه تابع باشگاه باشند باشگاه نازشان را می خرد و آنها هم هر نازی دارند می آیند و بهره هم برده و می برند.آقای استاندار به عنوان یک هوادار از شما تقاضا دارم مورد را بررسی و از همین طریق مارا در جریان قرار دهید منتظریم چون اعتقاد داریم شما می توانید و ثابت کرده اید که می توانید و به صداقت و اعتباری که دارید ایمان داریم پس نگذارید حق ناحق شودو حتما از مسئولین بخواهید اگر غل و غشی نبوده حمایت کنید و ازتو به ما اشاره ،ازما به صد دویدن

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا