یزدفردا : ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه در گفتگو با خبرنگار ما از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در ابرکوه خبر داد.

ابوالفضل قاسمی اظهار داشت: این همایش از ساعت 8 صبح جمعه این هفته از محل میدان بسیج به سمت استادیوم شهید پور اکبری برگزار می شود.

قاسمی افزود: در پایان مراسم و به قید قرعه جوائز ارزنده ای از جمله ده دستگاه دوچرخه و لوازم ورزشی در بین شرکت کنندگان توزیع می شود.

وی از تمامی ادارات و ارگان هائی که در برگزاری این برنامه یاری رسان اداره ورزش و جوانان بوده اند قدر دانی نمود و همچنین یاری و تلاش ویژه شرکت های لبنی اعلاء و شیکا ابرکوه را نیز که علاوه بر تأمین بخشی از جوائز پذیرائی از ورزشکاران را نیز به عهده گرفته اند ستود و خواستار حضور هر چه بیشتر بخش خصوصی در برنامه های سالم سازی جامعه شد.

 رئیس اداره ورزش و جوانان ابرکوه افزود:همه بزرگان دین تاکید زیادی به امر سلامتی و ورزش داشته و فراگیری ورزش جز با فرهنگ سازی در خانواده ها محقق نمی شود.

ابوالفضل قاسمی یادآور شد: برگزاری مستمر همایش های پیاده روی به مناسبت های مختلف در طول سال می تواند فرهنگ پیاده روی و ورزش را در میان خانواده ها نهادینه کند که نهایتأ سلامت جامعه را در پی خواهد داشت.

وی، ورزش را یکی از راههای کاهش جرم و جنایت در جامعه دانست و از خانواده ها خواست که به این امر توجه ویژه داشته باشند.

قاسمی افزود: ورزش سالم  وبه خصوص پیاده روی های عمومی، افزایش سلامت عمومی جامعه را به همراه دارد و از سال گذشته و به مناسبت های مختلف شهرستان ابرکوه شاهد برگزاری چند همایش پیاده روی بوده است.

 وی تأکید کرد:ورزش یکی از اساسی ترین راه های رسیدن به جامعه ای سالم، فعال و به دور از سستی است و با ورزش می توان شادی و نشاط را در جامعه افزایش داد.

قاسمی خاطر نشان کرد: ورزش در کنار ارتقاء سطح سلامتی در کاهش ناهنجاری ها و کج روی ها نقش بسیار مهمی دارد و همه دلسوزان باید در گسترش ورزش در سطح جامعه تلاش کنند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا