یزدفردا "مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهریزگفت: در حال حاضر تعداد 1 هزار و 775 مددجوی مهریزی تحت حمایت این نهاد مقدس قرار دارند و از خدمات ارایه شده بهره مندند.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد، "سید مهدی حسینی" با بیان این مطلب اظهار داشت: در 9 ماهه سالجاری مبلغی بالغ بر 6 میلیارد و 402 میلیون ریال به عنوان مستمری به حساب مددجویان تحت پوشش در شهرستان مهریز واریز شده است .

وی با اشاره به اهمیت توانمندسازی خانواده های تحت حمایت عنوان کرد: در طی مدت یاد شده در راستای توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و خودکفا نمودن این عزیزان با اختصاص تسهیلات اشتغالزایی به مبلغ 10 میلیارد و 200 میلیون ریال زمینه اجرای 188 طرح فراهم گردید.

سید مهدی حسینی یادآور شد: در حال حاضر تعداد 323 نفر دانش آموز و دانشجو تحت حمایت قرار دارند که در 9 ماهه 1390 ، مبلغی بالغ بر 959 میلیون ریال جهت ارائه خدمات مختلف فرهنگی و آموزشی به این ولینعمتان هزینه شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهریز در ادمه خاطر نشان کرد: تعداد یک هزار و 320 مددجو، تحت پوشش بیمه این نهاد قرار دارند و از ابتدای سال تا آذرماه مبلغ 214 میلیون ریال جهت هزینه های درمانی آنان هزینه گردیده است.

حسینی افزود: احداث سرپناه به عنوان یکی از نیازهای اساسی مددجویان نیز همواره از دغدغه های این نهاد بوده است که در این راستا نیز در سالجاری 13 واحد مسکونی مددجویی با اعتباری بالغ بر 81 میلیون ریال تعمیر و بازسازی شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مهریز همچنین از پرداخت کمک هزینه تامین جهیزیه و هدیه ازدواج به 47 متقاضی تحت حمایت به ارزش 274 میلیون ریال در 9 ماهه ابتدایی سال 1390 خبر داد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا