بافق "علی حسن پور خبرنگاریزدفردا:صبح امروز اعضاي ستاد برگزاري يادواره شهداي شهرستان بافق به منظور برنامه ريزي برگزاري هرچه بهتر يادواره شهداي شهرستان در محل دفتر امام جمعه بافق گرد هم آمدند.

امام جمعه بافق در اين ديدار ضمن اشاره به راه و مكتب شهدا اظهار داشت : ترویج راه و مكتب شهدا موجب بیمه شدن جامعه مقابل در هجمه‌های فرهنگی دشمن علیه باورهای جوانان می‌شود كه این هدف با جدیت در دستور كار بنیاد شهید و امور ایثارگران بافق قرار دارد.

حجه الاسلام سليماني تصريح كرد: در این یادواره ها و در این محافل معنوی حضور جوانان باید محسوس باشد و ضرورت دارد بیشتر کارها ومسئولیت ها را را در این محافل به جوانها بسپارید تا راه آن عزیزان را با قدرت و قوت ادامه دهند زیرا دشمنان اسلام از جوانان مومن و ولائی بیشتر احساس خطر می کنند.

وي افزود: برگزاري يادواره شهدا در حقیقت بهترین موقعیت و فرصت برای مبارزه با جنگ نرم دشمن است  و جوانان ماکه پیرو راه پر افتخار شهدا هستند در خط مقدم مبارزه با دشمنان این نظام الهی قرار دارند و با ایمان خویش و با ولایتمداری محض، توطئه های دشمنان را با شکست مواجه خواهند کرد و آنان را مایوس می کنند.

به گفته محمد رضا دهقانزاده ، تمركز برگزاری این یادواره‌ها یكی از كارهای مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده كه موجب حضور بیشتر مردم و افزایش خروجی موثر یادواره‌های شهداء در بافق شده است.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران بافق ضمن گراميداشت ياد وخاطر 246 شهيد شهرستان بافق خاطرنشان كرد:برگزاری یادواره‌های شهداء راهی مناسب برای انتقال پیام شهیدان و ترویج راه و آرمان‌های آنان به نسل‌ جدید است.

گفتني است يادواره شهداي شهرستان بافق چهارشنبه مورخ 6/2/91 در محل آستان متبركه امامزاده عبدالله (ع) برگزار خواهد شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا