رئيس شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان تفت از برگزاري چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي برتر اين شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت،ابوالقاسم دهقان در جلسه هماهنگي و برنامه ريزي برگزاري اين جشنواره گفت:در عصري که ما در آن بسر مي بريم ، روابط عمومي به عنوان يک جريان هميشه پويا در عرصه جهاني ، ملي و منطقه اي مي تواند نگاه  جامعه و به ويژه مسوولان را به خود معطوف نمايد.

فرماندار تفت ضمن اشاره به جايگاه و اهميت روابط عمومي افزود: نگاه موجود در برخي از بخش ها بويژه در ادارات شهرستاني نيازمند توجه بيشتر است چرا که به حاشيه بردن روابط عمومي در سازمان مي تواند براي يک سازمان تبعات ناگواري داشته باشد.

 ابوالقاسم دهقان اظهار داشت:امروزه نقش روابط عمومي و حيطه فعاليت آن بر هيچکس پوشبده نيست . تمامي فعالان جامعه در بخش هاي مختلف فرهنگي ،سياسي ،اقتصادي و ... جوياي روابط عمومي هايي هستند که آنان را در طراحي روش هاي معقول و تعيين خط مشي هاي مرتبط با آينده  ياري دهند .

براي درک هر چه بيشتر اين موضوع و در راستاي پويايي و ايجاد حس رقابت در بين روابط عمومي هاي شهرستان تفت چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي برتر شهرستان با همكاري ساير ادارات در ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد. فرماندار تفت بر همكاري و مشاركت كليه ادارات شهرستان در برگزاري اين جشنواره تاكيد كرد.

دبير شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي شهرستان تفت نيز در اين جلسه ضمن ارائه گزارش اقدامات انجام شده در جشنواره هاي قبلي بر امادگي كامل چهارمين جشنواره خبر داد.

علي احمديان برگزاري جشنواره ها را حركت خوبي در راستاي فعال نمودن روابط عمومي ها و تبيين جايگاه واقعي روابط عمومي در شهرستان عنوان نمود و خواستار همكاري در برگزاري هر چه بهتر اين جشنواره شد.  

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا