به هیچ وجه مبنای سازمان هدفمندی قطع یارانه سرانه و ماهانه 45500 تومان نبوده و نخواهد بود

به هیچ وجه مبنای سازمان هدفمندی قطع یارانه سرانه و ماهانه 45500 تومان نبوده و نخواهد بود

‘بهروز مرادی ‘ درگفت وگویی تلویزیونی تاکید کرد: یارانه نقدی ۴۵۵ هزار ریالی هر خانوار حتی در مرحله دوم برای همه واریز می‌شود و در آینده نیز ادامه دارد.

افق نیوز:وی درباره دریافت پیامک تمکن مالی و انصراف از دریافت یارانه گفت: افرادی که پیامک دریافت کرده‌اند، چه متقاضی دریافت یارانه مرحله دوم باشند و یا اینکه متقاضی نباشد، الزاما باید به سایت www.refahi.ir مراجعه کنند، عدم مراجعه این افراد به سامانه به منزله انصراف از دریافت یارانه مرحله دوم تلقی می‌شود.

رییس سازمان هدفمندی هچنین توضیح داد : در صورتی که کسی علاوه بر یارانه ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان درماه ، متقاضی ۲۸ هزار تومان نیز باشد، چنانچه در بررسی مجدد این فرد ذیحق تشخیص داده شود، این رقم در پرداخت‌های مرحله بعدی جبران می شود .

به گفته وی، درصورتی که فردی به سایت رفاهی مراجعه کرده و اشتباهی گزینه انصراف را انتخاب کرده باشد ، باید به شعبه افتتاح حساب یارانه‌ای خود مراجعه کرده و در آنجا با هماهنگی با شعبات انجام شده وارد سامانه رفاهی شده و مورد اصلاح می‌شود.

مرادی تأکید کرد: به هیچ وجه مبنای سازمان هدفمندی قطع یارانه سرانه و ماهانه ۴۵۵۰۰ تومان نبوده و نخواهد بود ، بلکه مابه‌التفاوت ۲۸ هزار تومانی به حساب عده‌ای پرداخت نشده است.

مرادی در مورد یارانه ۲۸ هزار تومان مربوط به مرحله دوم اجرای قانون هدفمندی نیز گفت: این یارانه حتی به حساب جمع بسیاری که پیامک دریافت کرده اند، واریز می شود، اما تعدادی از دریافت‌کنندگان پیامک این رقم یارانه را دریافت نکرده‌اند.

وی در مورد احتمال اشتباه ارسال پیامک گفت: برداشت ما این است که ۹۵ درصد کار درست انجام داده‌ایم، بنابراین احتمال اشتباه وجود دارد، جای اعتراض نیز وجود دارد در این خصوص چنانچه در بررسی مجدد فرد را ذی حق تشخیص دهیم همین ۲۸ هزار تومان نیز در مراحل بعدی به حساب آنها واریز می‌شود.

مرادی افزود : البته چون این ۲۸ هزار تومان به صورت فیزیکی در ۲۸ اسفند‌ماه سال گذشته پرداخت شد ممکن است در برخی از حساب‌های بانکی به دلیل اینکه قابل برداشت نیست دیده نشود، اما در مراجعه به شعبه موجودی حساب آن را نشان می‌دهد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا