در مراسمی مسئول جدید آموزش  دانشگاه پیام نور مرکز تفت معرفی و از تلاشها و پیگیریهای مسئول قبلی آموزش قدردانی شد.
اکبر ذوالفقاری در جلسه ای در جمع اعضای شورای آموزشی پیام نور تفت خانم نجم السادات میرکریم زاده را بعنوان مسئول آموزش معرفی و از خدمات و تلاشهای  محمد دهشیری مسئول قبلی آموزش قدردانی کرد.
وی همچنین در این جلسه ضمن معرفی  مهرانه اشجاری بعنوان کاربر جدید ارشد سیستم گلستان از تلاشهای پیشین آقای محسن فیروزی در این زمینه قدردانی کرد.
مسئول دانشگاه پیام نور مرکز تفت در این جلسه تحول را منشاء پیشرفت ، رشد و تعالی دانست و گفت تحولاتی که در یکسال اخیر در حوزه آموزش مرکز اتفاق افتاد بسیار چشمگیر و قابل تقدیر است.
اکبر ذوالفقاری با تاکید بر تداوم این تحولات افزود برقراری جلسات شورای آموزشی جهت حل و فصل کردن مشکلات دانشجویی ، برگزاری امتحانات پایان ترم در سالن ورزشی مرکز برای نخستین بار، راه اندازی سیستم نوبت دهی جهت مدیریت زمان ارباب رجوع ، تسریع در انجام امور فارغ التحصیلان و ساماندهی ارایه خدمات آموزشی به دانشجویان از جمله تحولاتی بود که به منظور رشد کیفیت و کمیت آموزش در یکسال گذشته در دانشگاه پیام نور مرکز تفت اجرا شد.
وی همفکری ، همکاری و تصمیم گیری های مشارکتی را لازمه پیشرفت و توسعه آموزشی عنوان و از تلاش یکساله همکاران آموزش با مسئول قبلی آموزش قدردانی و برای مسئول جدید نیز آرزوی موفقیت کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا