دومین همایش دانش آموزان مهدی یاور مقطع متوسطه شهرستان یزد با عنوان سرباز ویژه و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حیدری کاشانی صبح پنج شنبه 91/1/31 در دو جلسه خواهران و برادران در سالن جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد.

این همایش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان و فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) و با حضور بیش از 700 مهدی یاور دختر و پسر مقطع متوسطه شهرستان یزد برگزار شد.

در این جلسه دبیر موسسه طلیعه ظهور قم با اشاره به امتحان الهی در خصوص پیامبران اولوالعزم به شرح زندگی نامه حضرت خضر نبی (ع) پرداخت.

وی در ادامه غربال گری یاران حضرت ولی عصر(عج) در آخرالزمان را با توجه به تاکید ائمه معصومین (ع) در روایات خود مهم ارزیابی و عاقبت به خیری را ارزشمندترین نتیجه زندگی یک انسان در طول حیات خود بیان کرد.

حیدری کاشانی همچنین بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و جهان را یادآور شد و یکی از هزاران ثمره آن را تمایل روزافزون زنان در اقصی نقاط جهان به پوشش اسلامی دانست.

این کارشناس مباحث مهدویت در بخش دیگری از سخنان خود به عاقبت چند تن از افراد سرشناس به ظاهر مذهبی در دوران نه چندان دور در جمهوری اسلامی اشاره و تبعیت از شیطان را عامل موثر در حضور ایشان در ایادی استکبار در حال حاضر دانست.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از وجود 300 میلیون سایت،وبلاگ و... مستحجن خبر داد و افزود:

صهیونیست ها و ایادی شیطان در پشت پرده این مقوله هستند که گمراهی جوانان شیعه در جهان را دنبال می کنند

وی شبکه های راه اندازی شده در این چندین سال اخیر از جمله من وتو،زمزمه،فارسی وان و ... را نمونه ای از تلاشهای بزرگترین دجال این زمان یعنی صهیونیست ها بیان کرد والهام گرفتن از نجابت حضرت زهرا (سلام الله علیها)، تبعیت از منویات رهبر معظم انقلاب، شناخت راه های شیطان و ... را موثرترین راه های به دام شیطان نیفتادن دانست.

تحصیل، تهذیب و ورزش موارد مورد اشاره ی بعدی حیدری کاشانی بود.

وی خواستار تحصیلات تکمیلی برای تمام جوانان ایرانی ، ورود به بزرگترین عرصه تهذیب یعنی عرصه عفاف گرایی و همچنین انجام ورزشهایی از قبیل شنا ، تیراندازی، سوارکاری و کوهنوردی شد.

وی در پایان به بیان برخی خصوصات از رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از جمله اهمیت دادن ایشان به مقوله ورزش پرداخت.

در این همایش همچنین معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان وظیفه اصلی مهدی یاوران را ایجاد یک جامعه صالح بیان کرد.

"رستگاری" در ادامه به تشریح اهداف تشکیل گروه های مهدی یاور پرداخت.    

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا