تابش: عهد خود در پاسداشت حرمت و منزلت معلمان عظیم الشان و تلاش در جهت پیگیری مسائل و مشکلات این قشر شریف و حمایت از خواستها و مطالبات واقعی این عزیزان را تجدید می نمایم
 

بسم ا.. الرحمن الرحیم

"من علمنی حرفا فقد صیرنی عبدا" هركس به من حرفي بياموزد مرا بنده خودساخته است

برای دانستن عظمت جان معلم،تعمق در این گفتار ارزشمند مولای متقیان امام علی(ع) کافی است که با همه وقار و عظمت وجودی خود، بندگی کسی را می پذیرد که حرفی از عشق و معرفت و آگاهی به او تعلیم دهد. حرفی که به بشریت ،رمز پیشرفت و تعالی جسم و جان را آموزش دهد و او را از قید بندگی هر آنچه غیرخداست رهایی بخشد و راه و رسم آزاده زیستن و آگاهانه خواستن را بیاموزد. و آنکس که توان هدایت مردم در این راه پر افت و خیز اما انسان ساز و عزت آفرین را دارد،"معلم" است.

وجود نازنین معلم، سرتا به پا ایثار است و محبت. او از خود می گذرد تا با سرمایه ذهن و دانش و فهم خویش، جامعه را به سمت تعالی و دانستن و آگاه شدن رهنمون سازد و با بذل مهر و عشق و دوستی، همگان را به بهتر زیستن و درک عمیق تر فلسفه خلقت فرا می خواند.

12 اردیبهشت، سالروز شهادت بزرگ معلم انقلاب، استاد شهید مرتضی مطهری و آغاز هفته گرامیداشت مقام شامخ و والای معلمان عزیز را گرامی می دارم و به سهم خود و به نمایندگی از مردم شریف حوزه انتخابیه اردکان، عهد خود در پاسداشت حرمت و منزلت معلمان عظیم الشان و تلاش در جهت پیگیری مسائل و مشکلات این قشر شریف و حمایت از خواستها و مطالبات واقعی این عزیزان را تجدید می نمایم و امیدوارم تا مسئولین اجرایی به ویژه دست اندرکاران وزارت               آموزش و پرورش با شناخت دقیق خواستها و مطالبات به حق معلمین ارجمند و دغدغه های مادی و معنوی این عزیزان، گام مثبت و موثری در حل و فصل مشکلات و کاستن از دشواریهای پیش روی معلمین ارجمند بردارند.

به همه زنان و مردان فهیم،عزیز ، استوار،آگاه و ایثارگری که در قامت "معلم" به جان تشنه فهم و آگاهی انسان، نور دانستن و بهتر زیستن را هدیه می کنند درود می فرستم و برای معلمین عزیز سراسر ایران اسلامی، به ویژه معلمان شریف استان یزد و شهرستان اردکان، از درگاه حضرت احدیت آرزوی سربلندی ، تعالی و عزت روز افزون مسئلت دارم.

 

                                                                                            محمدرضا تابش

                                                                         نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا