بافق"نمایندگی یزدفردا:فرمانده سپاه ناحیه بافق گفت: شهید مرتضی مطهری اسوه علم و معرفت و مرد مبارزه و سیاست بود که با اطاعت محض از ولی فقیه همواره همراه و یاور امام بود.

بافق"علی حسن پور "نمایندگی یزدفردا:فرمانده سپاه ناحیه بافق گفت: شهید مرتضی مطهری اسوه علم و معرفت و مرد مبارزه و سیاست بود که با اطاعت محض از ولی فقیه همواره همراه و یاور امام بود.

به گزارش خبرنگاریزدفردا از  بافق ، سرهنگ بمانعلی باقیان در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه با حضور مربیان عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق در محل کانون این ناحیه  افزود :شخصيت شهيدمطهري به عنوان يک متفکر ابعاد مختلفي داشت که کمتر در يک نفر جمع شده است و ايشان به رشته هاي مختلف اسلامي از جمله تفسير، فلسفه، فقه، اخلاق و ... به طور عميق و ريشه اي مسلط بود..

وی گفت :استادشهيد مرتضي مطهري در تاريخ معاصر از جمله شخصيت هاي نادري بود که توانايي تسخير افکار گروه هاي بسياري از مردم جامعه جهاني را داشت.

باقیان تصریح کرد: شهید والامقام همیشه همراه امام خمینی (ره) بود و در قیام 15خرداد 1342 نقش بسیار مهمی ایفا كرد.

امام جمعه بافق نیز در این نشست با اشاره به آثار فاخر این شهید بزرگوار اظهار داشت : سخنان اين شهيد حاوى معارف و مسائل بسيار ارزنده اى است كه مى تواند نقطه شروع خوبى در مسير تفكر و انديشه باشد.

حجت الاسلام سید جواد سلیمانی افزود:استاد مطهري از همان اول با حضرت امام(ره) هماهنگ و هم صدا بودند و روابط ايشان با حضرت امام برقرار بود و کارهاي سري مي کردند. وقتي امام در نجف بودند با ايشان روابط داشتند. وقتي هم امام در پاريس بودند ايشان به ديدن حضرت امام مي رفتند. در پانزده خرداد 42 وقتي امام را بازداشت کردند ايشان هم از کساني بودند که بازداشت شدند.

وی بیان داشت : شهید مطهری معلمی بود که در راه تطهیر  و تهذیب نفس ، شهادت را در آغوش کشید و یک لحظه از تربیت و تزکیه انسان کوتاهی نکرد.در پایان این نشست از مربیان برتر عقیدتی و سیاسی ناحیه مقاومت بسیج بافق با اهداء هدایایی تجلیل شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا