حضور گسترده مردم بافق در مراسم استقبال از مهندس فرهمند مردم فهیم و آگاه شهرستان بافق با استقبال با شکوه از مهندس فرهمند حماسه ای دیگر رقم زدند در این مراسم که با سخنرانی مهندس فرهمند همراه بود نامزد راه یافته به دور دوم نهمین دوره انتخابات بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با تشکر از حضور گسترده مردم در دور اول نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:شهرستان بافق از جمله شهرستانهای استان است که با دارا بودن معدن سنگ آهن توانسته جایگاه کشوری برای خود رقم بزند.

به گزارش ستاد انتخاباتی مهندس فرهمند:بافقی ها گل کاشتند.با حضور پر شور خود در حمایت از مهندس فرهمند، سرنوشت انتخابات را رقم زدند.

حضور گسترده مردم بافق در مراسم استقبال از مهندس فرهمند مردم فهیم و آگاه  شهرستان بافق  با استقبال با شکوه از مهندس فرهمند حماسه ای دیگر رقم زدند در این مراسم که با سخنرانی مهندس فرهمند همراه بود نامزد راه یافته به دور دوم نهمین دوره انتخابات بزرگترین حوزه انتخابیه کشور با تشکر از حضور گسترده مردم در دور اول نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:شهرستان بافق از جمله شهرستانهای استان است که با دارا بودن معدن سنگ آهن توانسته جایگاه کشوری برای خود رقم بزند.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در شهرستان بافق گفت: یکی از خواسته های به حق مردم شهرستانهای بافق و بهاباد گازرسانی بود که بحمدالله کلنگ خط انتقال گاز از یزد به بافق و بهاباد به زمین زده شد و هم اکنون مراحل اجرایی آن در دست اقدام است.

وی افزود: در این باره طی سه سال گذشته نشست هایی مختلفی پیرامون موضوع گازرسانی به این دو شهرستان محروم صورت گرفت و ملاقاتهای متعدی با وزاری نفت و صنعت، معدن و تجارت انجام یافت؛ حتی در سوالی که آخرین بار در تاریخ ۱۱ و ۱۲ اسفندماه سال گذشته از وزیر نفت در مجلس مطرح شد همین موضوع گازرسانی به بافق و بهاباد بود.

وی در ادامه با تشکر از حضور مردم در مراسم استقبال گفت: شما همیشه ثابت کردید که با انتخاب برتر  واصلح خود آینده روشن شهرخود تان را رقم میزنید.

وی همچنین در این مراسم به سوالات مطرح شده توسط مردم شهرستان بافق پاسخ داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا