یزدفردا :محمدرضا تابش که به منظور گرامیداشت و تجلیل از مقام کارگران از یکی از واحدهای صنعتی اردکان بازدید می کرد گفت:  با ارج نهادن به تلاش کارگران ،انگیزه کار در نسل های آینده را حفظ کنیم وبا بهبود شرایط محیط های کارگری، این نیروی انسانی مولد را جهت بهبود و ارتقاء بهره وری  و خودکفایی کشور تشویق کنیم.

نماینده مردم اردکان صیانت از نیروی کار و ایجاد محیطی ایمن برای کارگران را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: امروز در عرصه سازندگی کشور، کارگران با نوآوری و تلاشی هدفمند وتحمل سختیها، نقش اساسی ایفا می کنند و مدیران  و دست اندرکاران امر وظیفه دارند که در "سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" با توجه بیشتر به خواستها و رفع مشکلات این قشر متعهد،متدین  ، در جهت تحقق شعار سال قدم بردارند.

"تابش" اصلاح برخی قوانین و تدوین قوانین حمایتی در این زمینه را نیز از دیگر عوامل ایجاد شرایط خوب کاری برای این قشر برشمرد.

لازم به ذکر است نماینده مردم اردکان در بازدید از کارخانه نساجی آفرین اردکان ضمن حضور در بخشهای مختلف این واحد، با کارگران به گفت و گو نشست و ضمن تبریک روز کارگر ، به کارگران نمونه این واحد صنفی لوح تقدیر اهدا نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا