یزدفردا:سومین روز کنفرانس ملی بیوتکنولوژی – بیوشیمی و مهندسی زیستی امروز با معرفی مقالات برتر در دانشگاه پیام نور مرکز تفت پایان یافت
در بین مقالات ارائه شده در این کنفرانس 9 مقاله برتر شناخته شد که 3 مقاله آن بصورت پوستر و3مقاله هم بصورت سخنرانی ارائه شده بود.
3مقاله هم در حوزه دانش آموزی حا ئز رتبه برتر اعلام شد. در این حوزه 23 مقاله به دبیر خانه کنفرانس ارسال شده بود .
در روز پایانی این کنفرانس 83 مقاله ارائه شد که 13 مقاله بصورت سخنرانی و 70 مقاله هم بصورت پوستر بود
کنفرانس ملی بیولوژی، بیوشیمی و مهندسی زیستی 3 روز پیش در دانشگاه پیام نور تفت آغاز به کار کرد.
600 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس ارسا ل شده بود که در این 3 روز بیش از 400 مقاله پذیرفته شده بصورت پوسترو سخنرانی ارائه شد.
این کنفرنس 3 روزه با هدف آشنایی بیشتر اساتید، دانشجویان و پژوهشگران رشته های بیوتکنولوژی٬ بیوشیمی٬ژنتیک٬ میکروبیولوژی٬ زیست شناسی گیاهی٬ زیست شناسی جانوری٬ بیوفیزیک٬ مهندسی زیستی و کشاورزی با جدیدترین تحقیقات و پژوهشهای زیست شناسی و همچنین تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه برگزار شد.
محورهای این کنفرانس عبارت بودند از: بیوتکنولوژی به بیوشیمی گیاهی ، بیوتکنولوژی و بیوشیمی جانوری ، نانوبیوتکنولوژی , بیوتکنولوژی صنایع غذایی و دارویی بیوانفورماتیک ، زیست سامانه های اخلاق زیستی در بیوتکنولوژی و مهندس زیستی ، تولید و تجاری سازی محصولات حاصل در بیوتکنولوژی به بیوشیمی و حقوق مالکیت فکری در بیوتکنو لوزی– بیوشیمی و مهندس زیستی.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا