مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان بافق به خبرنگار بافق فردا گفت: در سال نود بالغ بر ۲ میلیارد ریال مستمری به مددجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شد.
حسین افضلی ادامه داد: سال گذشته برای بیمه تامین اجتماعی مددجویان نیز ۸۵۵ میلیون ریال پرداخت گردید. وی ادامه داد: در بخش درمان مددجویان ۳۹۰ میلیون ریال هزینه گردیده است.وی اضافه کرد: همچنین برای تهیه کمک هزینه تامین جهیزیه نیز ۹۳ میلیون ریال به نیازمندان اعطا شد.
مدیر کمیته امداد بافق خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای بخش فرهنگی ۴۲۷ میلیون ریال تخصیص داده شد که ۲۴۰ میلیون ریال از این مبلغ در خصوص مساعدت به دانشجویان نیازمند پرداخت شد.
حسین افضلی یادآورشد: پرداخت تسهیلات و وام که برای مواردی چون: وام ضروری یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال و وام دانشجویی نیز ۱۱۵ میلیون ریال پرداخت گردید.
وی بیان نمود: فعالیت عمرانی از دیگر خدمات این نهاد به مددجویان و مستمندان است که سال گذشته بیش از یک میلیارد ریال در این زمینه هزینه اختصاص یافت.
مدیر کمیته امدادبافق همچنین گفت:بر اساس اولویت کمیته امداد که ایجاد شرایط کاری و شغل مناسب ،  در قالب وامهای خودکفایی و اشتغال از منابع امداد و بانکی بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال به ۳۰۸ نفر پرداخت شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا