موسسه نیکوکاری فاطمه الزهرا شهرستان تفت از مجهزترین و به روزترین موسسه های نیکوکاری کشور است.
رئیس موسسه نیکوکاری فاطمه الزهرا شهرستان تفت امروز در بازدید مسئولان و کارکنان دانشگاه پیام نور مرکز تفت از این موسسه این مطلب را بیان و تاکید کرد این موسسه با همت و تلاش خیران ونیکوکاران و پشتکار همکاران پرتلاشم امروزه به یکی از مجهزترین و کامل ترین موسسه های نیکوکاری کشور تبدیل شده است .
آقای قربانی با بیان این که این موسسه با جذب کمک های ملی ، بین المللی و استانی به این جایگاه رسیده است گفت درمانگاه شبانه روزی ، مجموعه های نگهداری بیماران مزمن ، سالمندان مرد و زن ، فضاهای مناسب ویژه بیماران ، سلف سرویس ، مسجد و تجهیزات روز پزشکی از جمله امکانات این موسسه محسوب می شود.
رئیس موسسه نیکوکاری فاطمه الزهرا شهرستان تفت با اشاره به فعالیت بیش از 100 مددکار ، روانشناس ، پرسنل اداری در این موسسه تصریح کرد این افراد تمام تلاش وهمت خود را برای نگهداری بیماران و سالمندان به کار گرفته اند.
آقای قربانی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش و خدمات کارکنان فعال در این موسسه از حضور مسئولان و کارکنان دانشگاه پیام نور تفت جهت بازدید از این مجموعه نیز قدردانی کرد.
مسئول دانشگاه پیام نور تفت هم در این بازدید از تلاشها و خدمات مجموعه نیکوکاری فاطمه الزهرا تفت به مردم قدردانی و تصریح کرد این بازدید به منظور ارج نهادن به مقام شامخ مادر و مادرانی صورت گرفته که از برکات جامعه محسوب می شوند .
اکبر ذوالفقاری از مادران سالمند ، بعنوان مادران معنوی جامعه یاد و خاطر نشان کرد تمام تلاشها و خدمات و موفقیت های این مجموعه امکانپذیر نبوده مگر با تلاش مدیریت توانمند و همکاری وهماهنگی مجموعه همکاران.
در این بازدید مسئولان و کارمندان دانشگاه پیام نور مرکز تفت با اهداء شاخه گل و توزیع شیرینی ضمن تبریک روز مادر و زن به مادران سالمند حاضر در این مجموعه سالروز ولادت ام ابیها حضرت فاطمه الزهرا (س) را گرامی داشتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا