رییس روابط عمومی فرمانداری تفت تغییر نگرش و دیدگاه مسئولین و مدیران به مقوله روابط عمومی را ضروری دانست

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،علی احمدیان ضمن تبریك هفته ارتباطات و روز روابط عمومی به همه تلاشگران این عرصه گفت:این روز متعلق به افرادی است كه خود در طول سال نقش برگزاری برنامه ها را برای بیشترین اقشار جامعه دارند.

به گفته وی از آنجا كه روابط عمومی تنها نقطه تماس سازمانی با مخاطبان و جامعه بیرونی از سازمان می باشد می طلبد كه همه مدیران و مسئولان در هر سطحی به تقویت این مركز ثقل ارتباطی بیندیشند.

وی با بیان اینكه نگرش بنیادین و ریشه ای در روابط عمومی بسیار مهم می باشد افزود:نگرش خدماتی و توجه به صرف فعالیتهایی از این قبیل باید جای خود را به نگرش علمی در روابط عمومی بدهد و این نیازمند تقویت و نهادینه شدن از طرف مسئولین می باشد.

وی اظهار داشت:اهداف برنامه های روابط عمومی نیز باید از طرف مسئولین روابط عمومی ازقبل ،ترسیم شود و با پیش بینی یك برنامه بلندمدت ضعف ساختاری این مهم را برطرف نموده تا گرفتار روزمرگی و تكراری شدن نشود.

احمدیان همچنین با تشكر از حمایتها و مساعدتهای فرماندار،مشاور استاندار و رییس روابط عمومی استانداری و هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان به برنامه های هفته ارتباطات و روابط عمومی در این شهرستان اشاره كرد و گفت:دیدار مسئولان و رابطان روابط عمومی ادارات شهرستان با امام جمعه محترم و فرماندار -همایش مسئولان روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت از اول انقلاب تا كنون -برگزاری مسابقات مختلف ورزشی كه از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان در حال پیگیری است- توجه ویژه به این روز و روابط عمومی ها از سوی مدیران ادارات با برگزاری برنامه های خاص وتهیه ویژه نامه روابط عمومی و چهارمین جشنواره از دیگر برنامه ها است تا عملكرد یكساله شورای هماهنگی روابط عمومی های شهرستان را اطلاع رسانی نمائیم.

مشاور فرماندار ودبیر شورای هماهنگی روابط عمومهای شهرستان همچنین از برگزاری چهارمین جشنواره روابط عمویهای برتر شهرستان در خردادماه سالجاری خبر داد و گفت:هدف مندسازی و تقویت برنامه های روابط عمومی ادارات شهرستان بر اساس چارچوب حرفه ای و علمی روابط عمومی یعنی همان كاركرد آموزشی از اهداف برگزاری این جشنواره می باشد

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا