در جلسه اي با حضور فرماندار،معاون فرماندار و مشاور طرح سند چشم انداز مراحل اجرايي تهيه اين طرح بررسي شد.

تفت "یزدفردا "در جلسه اي با حضور فرماندار،معاون فرماندار و مشاور طرح سند چشم انداز مراحل اجرايي تهيه اين طرح بررسي شد.


به گزارش یزدفردا بنابراعلام ي فرمانداري شهرستان تفت،در راستاي تدوين سند توسعه شهرستان تفت جلسه بررسي پمراحل اجرائي اين سند برگزار شد.

فرماندار تفت در اين جلسه ضمن تقدير و تشكر از اقدامات تلاش هاي مشاور در تهيه اين طرح، بر تسريع در مراحل اجرائي آن و رسالت فرمانداری، مطالعات شناخت جامع شهرستان و تدوين اهداف کلان و اهداف استراتژیک توسعه بر اساس چشم انداز ترسیم شده تاكيد كرد. مشاور طرح نيز در اين جلسه به ارائه گزارش كاملي از مراحل اجراي طرح اشاره و از تشكيل كميته هاي 5 گانه جهت دريافت نظرات و پيشنهادات صاحب نظران بخش هاي مختلف شهرستان تفت پرداخت.  

سند چشم انداز توسعه شهرستان با هدف مشخص شدن وضع موجود، تعيين نقاط قوت و ضعف و فرصت‌ها و تهديد‌هاي شهرستان در حوزه‌هاي مختلف اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و تكنولوژيكي،ترسيم چشم‌انداز و تعيين راهبردهاي توسعه شهرستان و در نهايت تدوين برنامه‌هاي عملياتي بر اساس مدل برنامه‌ريزي استراتژيك در دستور كار قرار گرفته كه انجام مطالعات ميداني، تشكيل كارگروهها تخصصي و استفاده از روش‌هاي علمي جمع‌آوري و تجزيه و تحليل و تفسير اطلاعات، و بهره گيري از تكنيك هاي مشاركتي بارش افكار از شيوه هاي مورد استفاده در تدوين آن است كه با استفاده از تكنيك هاي آينده نگري صورت مي گيرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا