یزدفردا :در اولین جشنواره مدیریت مصرف برق از اداره کل استاندارد وتحقیقات صنعتی استان اصفهان بعنوان دستگاه منتخب استان در مدیرت مصرف برق تقدیر شد .

 در این جشنواره با حضور جمعی از مدیران و مسئولین استانی ، متولیان صنعت برق استان و رئیس ستاد مدیریت بحران استان اصفهان ، از این اداره کل بعنوان ارگان دولتی موفق در زمینه مدیریت مصرف برق و کاهش انرژی مصرفی تجلیل به عمل آمد .

مدیر کل استاندارد وتحقیقات صنعتی استان اصفهان بعنوان سخنران ویژه ی این مراسم با اشاره به اینکه الگوی مصرف برق ، یک معیار استاندارد برای کنترل صحیح مصرف برق توسط مشترکین است ، افزود : استفاده صحیح از تجهیزات برقی استاندارد ، یکی از راه های اصلی جلوگیری از هدر رفت انرژی و کاهش مصرف برق می باشد .

مهندس صالح زاده با بیان اینکه اداره کل استاندارد علیرغم در اختیار داشتن بیش از 70 هزار متر مربع فضای عمومی و بیشش از ده هزارمتر مربع زیربنای ساختمان های مختلف در داخل محوطه اداری ، گفت : از سال گذشته و آغاز حضور بنده در این مسئولیت ، رویکرد کاهش مصرف انرژی و صرفه جویی در منابع را سر لوحه قرار داده و به لطف خدا در این زمینه موفق بوده ایم .

وی با تشکر از مسئولین شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بابت افتتاح خانه فرهنگ مدیریت مصرف برق ، سرانه مصرف برق برای هر ایرانی را در مقایسه با برخی از کشورهای پرجمعیت و توسعه یافته ، بالا برشمرد و افزود : نقش آموزش و ترویج فرهنگ استاندارد مصرف انرژی ، نقشی اساسی و بسیار موثر می باشد و لازم است متولیان صنعت برق با همکاری سایر دستگاه های ذی ربط در این خصوص همچون گذشته فعالیت نمایند .

در پایان این مراسم از اداره کل استاندارد استان اصفهان و تعدادی دیگر از ارگانهای موفق در مدیریت مصرف برق ، با اهداء لوح تقدیر ، تجلیل به عمل آمد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا