شهردار دورود گفت: نام تيم فوتبال گهر زاگرس دورود به گهر شهرداري دورود تغيير پيدا مي‏‏کند.

عباس دالوند چهارشنبه شب در حاشيه جلسه کمک به تيم فوتبال گهر زاگرس دورود در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد از آمادگي کامل اين شهر براي فراهم کردن شرايط حضور گهر در ليگ برتر خبر داد و گفت: اگر تيم به شهرداري دورود تحويل داده ‏شود، از فردا فراهم شدن زيرساخت‏هاي مورد نظر اي‌اف‌سي را شروع مي‏کنيم و در اين زمينه مشکلي وجود ندارد.

وي ادامه داد: کل تدابير را انجام داده‏ايم و حدود 5 ميليارد تومان شوراي شهر اين شهرستان براي ما در نظر گرفته است اما حمايت از اين تيم مستلزم حمايت و کمک همه مسئولان و دستگاه‏هاست.

دالوند با اشاره به ورزشگاه صنايع دفاع دورود تصريح کرد: اين ورزشگاه مشکلاتي دارد که در چند ماه آينده آنها را برطرف مي‏کنيم و تا حل شدن اين مشکلات، ورزشگاه تختي خرم‏آباد مي‏تواند ميزبان ديدارهاي خانگي گهر باشد و ما با اين قضيه مشکل نداريم.

شهردار دورود خاطرنشان کرد: صنايع دفاع اعلام کرده سه تا پنج سال ورزشگاه را رايگان در اختيار ما قرار مي‎دهد به شرطي که آن را تجهيز کنيم و از فردا کارمان را در بازسازي اين ورزشگاه شروع مي‏کنيم.

وي با بيان اينکه با مهابادي صحبت مي‏کنيم که برگردد، عنوان کرد: اگر يک ميليارد مورد نظر وي را ظرف يکي دو روز آينده تهيه کنيم تا بتواند با بازيکنان جديد قرارداد ببندد، مشکلي ندارد و برمي‏گردد.

دالوند يادآور شد: نماينده مردم دورود در مجلس نهم با رئيس جمهور و وزير ورزش و جوانان در مورد گهر صحبت کرده و براي کمک و ماندن تيم در استان قول کمک و حمايت گرفته است.

شهردار دورود در ادامه گفت: براي کمک به تيم شماره حساب مردمي در نظر گرفته شده است.

وي از تغيير نام اين تيم خبر داد و افزود: از فردا نام اين تيم به گهر شهرداري دورود تغيير پيدا مي‏‏کند.

در جلسه‏اي که با حضور نماينده فدراسيون، معاون سياسي امنيتي استاندار لرستان، مديرکل ورزش و جوانان استان، سرپرست گهر، شهردار و چند نفر از شوراي شهر دورود، رئيس هيئت فوتبال لرستان و خبرنگاران ورزشي برگزار شد، بنا به خواسته شهردار و شوراي شهر دورود مصوب شد که فصل بعد شهرداري دورود اين تيم را حمايت کند و زيرساخت‏هاي لازم را فراهم کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا