مدافع سپاهان گفت: کارم در اصفهان تمام شده و دوست دارم به پرسپوليس بروم.

محسن بنگر در گفت و گو با خبرگزاري پانا در خصوص پيروزي سپاهان مقابل استقلال اظهار داشت: بازي فوق العاده بود و حرف نداشت. همه چيز تحت کنترل و زير نظر ما اداره شد و در نهايت نشان داديم بهترين تيم ايران هستيم.

وي در خصوص کري خواني هاي قبل از بازي افزود: متاسفانه ما فوتباليست ها و مربيان ايراني فقط بلديم قبل از بازي براي هم کري بخوانيم در صورتي که بايد در زمين نشان دهيم که چکاره ايم. هم نشان داديم قدرت اول ايرانيم و براي رسيدن به مراحل بالا برنامه داريم با اين وجود تيم استقلال بازيکنان بزرگي و باشخصيتي دارد. آنا تيم قدرتمندي بودند ولي ديديد که قدرت ما به آنها چربيد و چيزي براي گفتن نداشتند.

مدافع سپاهان تصريح کرد: اين قدر خوب بوديم که اگر از فرصت ها بهتر استفاده مي کرديم بايد با اختلاف مي برديم. آنها اصلا موقعيتي نداشتند. کادر فني ما بسيار قوي است و خيلي خوب تيم هاي حريف را آناليز مي کند. ديديد که ما وقتي جباري و تيموريان را از کار انداختيم، استقلال فلج شد. براي مهار آنها بازيکن مستقيم گذاشته بوديم و جواب هم داد.

بنگر گفت: خودمان را کشتيم در مرحله گروهي به عنوان تيم اول صعود کنيم تا در اصفهان ميزبان باشيم و مقابل تماشاگران خودي بازي کنيم. اگر قرار بود نصف ورزشگاه را به استقلالي ها مي داديم که مي رفتيم در آزادي بازي کنيم. تيم ما خيلي زحمت کشيد و در سخت ترين گروه صدرنشين شد.

وي تاکيد کرد: ديديد که گروه ما چقدر سخت بود. حتي الاهلي که تيم دوم گروه ما بود، صدرنشين گروه استقلال را برد. به نظرم اگر لخويا هم بالا مي آمد مي توانست الجزيره را به راحتي ببرد. حالا ديگر اين حرف ها فايده اي ندارد و اين بازي هم به تاريخ پيوست. مهم اين بود که مقابل استقلال همه چيز تحت نظر ما اداره شد و يک برد خيلي شيرين آورديم.

مدافع سپاهان در خصوص درگيري اش با عمران زاده افزود: درگيري نبوده. نمي دانم کجا اين حرف ها بيرون آمده. حنيف بچه محلم است و حتي در بازي اگر زيرگوشم بزند، به او چيزي نمي گويم. ما هرروز داريم همديگر را مي بينيم، آن وقت دعوا مي کنيم؟ در آن صحنه داشتيم در مورد ساموئل حرف مي زديم که آيا خطاي او اخراج داشت يا کارت زرد؟

بنگر در خصوص توهين و فحاشي هواداران سپاهان به مهدي رحمتي گفت: اولا بايد بگويم متاسفانه اين فحاشي ها در کل ورزشگاه هاي ايران مرسوم است و باب شده. سال قبل که خسرو حيدري در سپاهان بازي مي کرد، براي استقلالي ها بي غيرت شده بود. مهدي رحمتي گلر اول تيم ملي است و بالاخره 2 سال براي سپاهان زحمت کشيده. اصلا حقش نبود. واقعا خيلي زشت است. او آدم باشخصيت و بزرگي است و من از رحمتي عذرخواهي مي کنم.

وي با اشاره به درگيري مرزبان و رحمتي هم تاکيد کرد: من نمي دانم مسئله چه بود و بهتر است از اين 2 نفر بپرسيد. مگر يک نفر مي تواند به آن همه تماشاگر خط بدهد؟ تازه تيمي که 2 بر صفر پيش است چه نيازي به اين کارها دارد؟ مربي وقتي تيمش جلو است فقط به اين فکر مي کند تا با راهنمايي هايش تيم به گل هاي بيشتري برسد.

مدافع سپاهان در خصوص اين که آيا حرف هاي جلال حسيني که گفته کار من و بنگر با پرسپوليس 90 درصد تمام شده، افزود: کارم در اصفهان و سپاهان تمام شده و بعيد مي دانم در اينجا بمانم. تمديد نمي کنم چون اصلا با من صحبتي هم نشده. من دوست دارم به پرسپوليس بروم اما چيزي معلوم نيست. اگر سيد جلال اين حرف را زده حتما اين طور است.

بنگر در خصوص شرطي که براي رويانيان گذاشته و گفته بايد يا شيث برود يا نصرتي گفت: اين حرف مسخره اي است. يعني يک بازيکني که در ليگ برتر بازي مي کند مي تواند چنين شرطي براي يک باشگاه بزرگي مثل پرسپوليس بگذارد؟ من از اين سايت به طور رسمي شکايت مي کنم و تا آخر هم پيگير هستم. کسي که اين شايعه را به دروغ نوشته پست ترين آدم است. اين آدم خيالاتي، مريض و رواني بوده که چنين چيزي نوشته.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا