یزدفردا :عضو فقهاي شوراي نگهبان گفت: دشمنان و بد خواهان نظام و انقلاب با توسل به شبكه ها و ابزارهاي مختلف اطلاع رساني، به دنبال مخدوش كردن خدمات ارزشمند نظام و ايجاد تشويش در اذهان عمومي هستند.

به گزارش یزدفردا به نقل از حوزه، آيت‌الله هاشمي شاهرودي در ديدار حجت الاسلام والمسلمين موسي پور استاندار و مديران استان قم ، اظهار داشت: دشمنان و بد خواهان نظام و انقلاب امروزه با توسل به شبكه ها و ابزارهاي مختلف اطلاع رساني، به دنبال مخدوش كردن خدمات ارزشمند دولت و نظام و ايجاد تشويش در اذهان عموم هستند كه اين جلسات مي تواند در تنوير افكار عمومي، رفع تشويش ها و اصلاح نگاه ها و قضاوت ها موثر باشد.

وي خاطرنشان كرد: اين جلسات علاوه بر طرح مسائل و اقدامات استاني، جايگاه بسيار مناسبي براي طرح مسائل كلان مديريتي كشور و شبهه زدايي از مباحث كشوري محسوب مي شود.

عضو هيأت رييسه خبرگان رهبري با بيان اين كه در سال هاي اخير با عنايت مقام معظم رهبري و حمايت هاي ويژه دولت و مجلس و تلاش مجموعه مديران استان، گام هاي بلندي براي توسعه و عمران و آباداني قم برداشته شده است، از تلاش ها و خدمات همه دست اندركاران و مسئولان به ويژه استاندار قم قدرداني كرد.

آيت الله هاشمي شاهرودي در ادامه با تاكيد بر لزوم برنامه ريزي جدي براي توسعه و پيشرفت قم گفت: قم يك شهر و استان عادي نيست بلكه به عنوان موطن امام (ره)و انقلاب و پايگاه جهان تشيع و معنويت مورد توجه كل جهان اسلام بلكه دنيا است.

وي با اشاره به اين كه نيل به چنين جايگاهي همت، نگاه و حمايت ويژه را مي طلبد افزود: اين نگاه ويژه، همواره مورد تاكيد مقام معظم رهبري است و در حركت مديريتي و اقدامات حجت الاسلام و المسلمين موسي پور مشهوداست، لذا بايد مبناي كار همه قوا، دستگاه هاي تصميم گير ملي و استاني باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا