فدراسيون فوتبال با ارسال نامه اي به هيات فوتبال خوزستان از باشگاه استقلال اهواز که اخيرا به ليگ دسته يکم فوتبال ايران صعود کرده است خواست تا قبل از شروع فصل جديد مسابقات فوتبال باشگاه هاي ايران بدهي هاي خود را پرداخت کند.

مديرعامل باشگاه استقلال اهواز با تاييد اين مطلب و اينکه چنين نامه اي براي ديگر تيم ها رفته است, گفت: بيشتر بدهي بازيکنان اين تيم پرداخت شده و تنها 200 تا 300 ميليون تومان باقي مانده است .

''کارون يعقوبي'' روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: درصدد هستيم تا اين مساله را حل کنيم .

از يعقوبي که از سوي برادران شفيع زاده صاحب امتياز باشگاه استقلال اهواز به اين سمت گمارده شده است، سووال شد که گفته مي شود چنانچه بدهي هاي خود را پرداخت نکنيد شش امتياز از تيم شما کم خواهد شد، نظر شما چيست ؟.

وي گفت: چنانچه شش امتياز هم از تيم ما کم شود باز هم از تيم بعدي که مقاومت تهران باشد يک امتياز بيشتر هستيم و براي حضور در ليگ دسته يکم مشکلي نداريم .

از مدير عامل باشگاه استقلال اهواز در خصوص حضور اين تيم در ليگ دسته يکم باشگاه هاي ايران سووال شد.

وي گفت: از صاحب امتياز باشگاه (برادران )شفيع زاده خواسته ام براي حضور در ليگ دسته يکم بايد پول خرج کنند، در غير اين صورت در اين سمت باقي نخواهم ماند.

يعقوبي اظهار داشت: چنانچه از سوي صاحب امتياز باشگاه به درخواستم جواب مثبت داده شود تمرينات تيم را از روز 15 خرداد شروع خواهيم کرد.

يعقوبي که فصل گذشته به مدير عاملي باشگاه استقلال اهواز گمارده شد موفق شد تيم فوتبال استقلال اهواز را از ليگ دسته دوم به ليگ دسته يکم باشگاه هاي ايران ارتقاء دهد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا