اين روزها شايعات زيادي پيرامون باشگاه پرسپوليس وجود دارد؛ از رفتن دنيزلي گرفته تا حضور يک مربي ايراني در فصل آينده.

یزدفردا "اين روزها شايعات زيادي پيرامون باشگاه پرسپوليس وجود دارد؛ از رفتن دنيزلي گرفته تا حضور يک مربي ايراني در فصل آينده.
 فارس نوشت:

شکست 3 بر صفر مقابل الاتحاد، پايان تلخ و تحقيرآميز يک فصل سراسر عذاب‌آور پرسپوليس بود؛ تيمي که در فصل گذشته تا توانست رکوردهاي منفي از خود به جا گذاشت.

اين تيم حتي با وجود تغيير و تحولات مديريتي و فني هم ناکام ماند و پس از حضور دنيزلي نه تنها شرايط بهبود نيافت بلکه شکست‌هاي پرگل، هواداران را بيش از گذشته نااميد کرد.

در اين ميان سفرهاي دنيزلي به ترکيه نيز مزيد بر علت شد تا انتقادها از وي افرايش يابد. اين مربي چند بار در آستانه بازي‌هاي پرسپوليس به ترکيه رفت؛ يک بار دليل سفرش بيماري همسر و پدر همسرش اعلام شد و بار ديگر پاي مسائل شخصي به ميان آمد. کار به جايي رسيد که محمد رويانيان نيز نارضايتي خود را از اين موضوع نشان داد و گفت که بايد براي سفرهاي دنيزلي با وي جلسه داشته باشد. رويانيان البته پس از بازي با الاتحاد هم گفت که کادرفني بايد پاسخگوي اين شکست باشد.

در يکي دو روز گذشته شايعات زيادي درباره تغيير و تحول در کادرفني پرسپوليس به وجود آمد و صحبت‌هايي مبني بر جدايي دنيزلي مطرح و اعلام شد مسئولان باشگاه پرسپوليس به دنبال جذب مربي ايراني هستند.

نتايج نامطلوب پرسپوليس با دنيزلي و سفرهاي گاه و بي‌گاه اين مربي به ترکيه مسئولان پرسپوليس را به اين فکر انداخته که به دنبال راهکار باشند. شايعاتي که وجود دارد حاکي از آن است که علي دايي و منصور ابراهيم‌زاده گزينه‌هاي سرمربيگري پرسپوليس هستند. اگر چه ابراهيم‌زاده اعلام کرده مذاکره‌اي با پرسپوليس نداشته اما نزديکان باشگاه پرسپوليس مي‌گويند وي مدنظر اين باشگاه قرار دارد و شايد مذاکرات در روزهاي آينده انجام شود.

حال اين سؤال مطرح است که آيا دنيزلي که بعد از بازي با الاتحاد به ترکيه رفته و تا پايان فصل آينده با پرسپوليس قرارداد دارد، فصل بعد هم سرمربي اين تيم خواهد ماند يا اين‌که يک مربي ايراني سکان هدايت سرخپوشان در فصل آينده را برعهده خواهد گرفت و سؤال ديگر اين‌که اگر قرار بر رفتن دنيزلي باشد، قرارداد فصل بعد وي چه مي‌شود و مسئولان پرسپوليس بايد چقدر به وي غرامت بدهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا