مديرعامل باشگاه تراکتورسازي با بيان اينکه فکر نمي‌کند قلعه‌نويي به تبريز بيايد اعلام کرد 4 گزينه براي جانشيني او در نظر دارند.

یزدفردا "مديرعامل باشگاه تراکتورسازي با بيان اينکه فکر نمي‌کند قلعه‌نويي به تبريز بيايد اعلام کرد 4 گزينه براي جانشيني او در نظر دارند.

محمد حسين جعفري در گفت و گو با فارس، درباره اينکه به نظر مي‌رسد با امير قلعه نويي براي تمديد قرارداد به توافق نرسند عنوان کرد: فکر مي‌کنم صحبت‌هاي امير قلعه نويي در برنامه ورزش و مردم مشخص کننده موضع او بود. برنامه هيئت مديره را به او گفتيم و او تشخيص داده با اين شرايط نمي تواند کار کند. ما بايد افق ديد يک مربي را بسنجيم. نظر قلعه‌نويي اين بود که هيئت مديره بايد بودجه 20 ميلياردي تصويب کند و همچنين مطالبات فصل قبل پرداخت شود.

وي افزود: قلعه نويي بايد صبر مي‌کرد و به تبريز مي‌آمد و مشاهده مي‌کرد که قصد داريم مطالبات او را بدهيم. همين الان مي‌گويند استقلال 28 ميليارد تومان بدهي دارد. همه باشگاه‌ها چنين شرايطي دارند. باشگاه‌هاي ما پول ساز نيستند و پول‌خورند. ما هم يک ميليارد و 400 ميليون تومان به بازيکنان بدهکاري داريم که منابع پرداخت آن تامين شده و اين دليل بر اين نيست که کار را براي فصل بعد شروع نکنيم.

مدير عامل باشگاه تراکتورسازي در پاسخ به اين سؤال که گفته مي‌شود با ابراهيم زاده و علي دايي مذاکراتي صورت گرفته گفت: رسانه‌ها خيلي چيزها مي‌نويسند ولي ممکن است من با يک مربي در حال صحبت باشم که هيچ کدام از اين گزينه‌ها نباشد. اين دو نفر هم در ليست گزينه‌هاي ما هستند اما تا به حال مذاکره‌اي با آنها نداشتيم. از فردا استارت خود را براي فصل آينده مي‌زنيم.

جعفري در پاسخ به اين سؤال که امير قلعه نويي ديگر جزء گزينه‌هاي تراکتورسازي نيست اظهار داشت: قلعه نويي تا همين لحظه که من با شما صحبت مي‌کنم مربي تراکتورسازي است ولي وقتي خودش به تبريز نيامده فکر مي‌کنم نمي‌خواهد بيايد. شايد منتظر است تا يکشنبه جلسه هيئت مديره استقلال برگزار شود و غير از اين نمي‌تواند باشد چون قرار نيست تا يکشنبه پولي از آسمان بيفتد و يا هيئت مديره بودجه 20 ميلياردي براي ما تصويب کند.

جعفري درباره اينکه گفته مي‌شود باشگاه پرسپوليس به دنبال علي دايي است اظهار داشت: من از اين موضوع اطلاعي ندارم و هر باشگاهي مي‌تواند دنبال مربي خود باشد.

وي در اين باره که با گزينه‌هاي خارجي هم مذاکره داشتند يا خير به فارس گفت: با دو مربي خارجي صحبت کرده‌ايم اما نمي‌خواهم هيچ اطلاعاتي از آنها بدهم چون نمي‌خواهم سوژه سوزي کنم. براي ما گزينه‌هاي ايراني اولويت هستند و اگر با آنها به نتيجه نرسيم يکي از اين گزينه‌هاي خارجي هفته آينده به ايران مي‌آيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا