مديرکل ورزش و جوانان استان سمنان انتقال تيم استيل آذين به سمنان را به دليل 'ديدگاه خيرخواهانه و اصولي حسين هدايتي مالک باشگاه' دانست و گفت که او هنوز هم روي اصولش ايستاده است.

''همت هاديان'' روز شنبه در گفت و گويي با اشاره به احتمال انتقال استيل آذين به تهران و نقش هدايتي در اين زمينه گفت: مالک باشگاه استيل آذين کماکان بر روي ديدگاه هايش استوار است.

وي گفت: استدلال هدايتي در زمان انتقال تيم به سمنان اين بود که چون سمنان بين حرمين شريفين امام رضا (ع) در مشهد و حضرت معصومه (س) در قم قرار گرفته است و کارخانه استيل آذين نيز در استان سمنان واقع است، مردم استان سمنان بايد از حضور اين تيم بهره ببرند و هنوز هم همان شرايط پا برجا و هيچ چيز عوض نشده است.

هاديان تصريح کرد: در تفاهم نامه اي که بين مسوولان استان و باشگاه استيل آذين امضا شد، به تعهدات استاني به طور کامل عمل شده است و اگرچه به دليل اينکه اولين تجربه اين استان در ميزباني مسابقات ليگ دسته اول فوتبال کشور بود، برخي از تعهدات با تاخير انجام شد ولي با حمايت همه جانبه اي که از سوي استاندار انجام گرفت تمام وعده ها عملي شد.

مدير کل ورزش و جوانان استان سمنان خاطرنشان کرد: مسوولان فدراسيون فوتبال نيز از امکانات و ميزباني سمنان رضايت کامل دارند و بارها از اين موضوع تقدير و تشکر کرده اند.

هاديان با بيان اينکه با تکميل ورزشگاه 15 هزار نفري سمنان شرايط بيش از پيش بهتر مي شود افزود: با هماهنگي هاي به عمل آمده با هيات فوتبال که متولي برگزاري مسابقات است اندک ناهماهنگي ها نيز برطرف مي شود.

وي يادآور شد: باشگاه استيل آذين نيز تعهداتي داشته است اما با توجه به بحث کسر 12 امتياز، و ايجاد موج منفي روحي بين کادر فني و بازيکنان و با هدف حفظ تيم در ليگ يک پيگيري تعهدات باشگاه به زمان ديگري موکول شد.

مديرکل ورزش وجوانان استان سمنان متذکر شد: هدايتي انسان منطقي و اهل گفت و گو است و به نظر مي رسد که اطلاعات اشتباه به وي داده شده است و اميدواريم با برقراري تماس و مذاکراتي که صورت مي گيرد، سوء تفاهم ايجاد شده برطرف شود.

سايت باشگاه استيل آذين هفته قبل در گفت و گوي با ''هدايتي'' اعلام کرده بود: تيم استيل آذين در فصل آينده به تهران منتقل مي شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا