یزدفردا "نماینده مردم اردکان از دکتر عابدی متخصص قلب اردکانی در بیمارستان افشار عیادت کرد و در جریان روند درمان وی قرار گرفت و برای وی ارزوی بهبودی و سلامتی نمود.

تابش با تجلیل از خدمات دکتر عابدی گفت: اردکان دارای پزشکان حاذق و نامداری همچون دکتر جواد حائریان است که در تخصص ، تعهد، اخلاق و مردمداری زبانزد می باشد و باید از این حیث شکرگزار بود . دکتر عابدی نیز با امیزه ای از خصایل نیکو همچون تخصص،تعهد ، ادب و متانت جا پای این بزرگان گذاشته که لازم بود از جانب مردم شریف شهرستان اردکان از شما تشکر و برایتان آرزوی سلامتی نمایم.

همچنین در خلال این عیادت،دکتر فروزان نیا رئیس بیمارستان افشار یزد با اطلاع از حضور نماینده مردم اردکان،با وی دیدار و  درخصوص عمل جراحی دکتر عابدی و روند درمان وی توضیحاتی ارائه داد.

فروزان نیا همچنین وضعیت پزشکی استان یزد را مورد توجه قرار داد و از بعضی تنگ نظریها و اعمال محدودیت هادر مجموعه مدیریتی استان گلایه کرد و از نماینده مردم اردکان  که به گفته وی دارای "دیدی باز و بلند نظر است" ، درخواست نمود این مسائل را به مسئولان استان گوشزد نمایند و موانع و تنگناهای فراروی پزشکان متخصص استان که می خواهند خدماتی را ارائه دهند رفع گردد.

نماینده مردم اردکان نیز ظرفیتهای علمی و پزشکی استان یزد را بسیار بالا دانست و ابراز امیدواری کرد با کمک همه مسئولان بتوان از این مجموعه پتانسیل و ظرفیتها بهره برداری مطلوب نمود و این استان به قطب پزشکی در رشته های مختلف تبدیل گردد.

همچنین نماینده مردم اردکان از پدر شهید مهدی فتوحی عیادت نمود و از نزدیک در جریان بیماری و سیر درمان وی قرار گرفت.

محمدرضا تابش با گرامیداشت یاد شهید مهدی فتوحی، برای پدر وی ارزوی بهبودی کامل نمود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا