یزدفردا "در مراسمی با حضور نماینده مردم اردکان،مدیرکل صداو سیمای استان یزد،فرماندار و امام جمعه اردکان دفتر خبری اردکان راه اندازی شد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح این دفتر اظهار داشت: اردکان از ظرفیت ‌های فرهنگی، علمی، میراث فرهنگی، تاریخی و اجتماعی منحصر به فردی برخوردار است و به جاست این دفتر خبری علاوه بر پوشش اخبار به تولید گزارش‌ های فاخر در راستای شناسایی این ظرفیت ‌ها به مردم سراسر کشور، گام ‌های موثری بردارد.

محمدرضا تابش بر استفاده از نیروهای بومی شهرستان به منظور توسعه فعالیت‌ های خبری تاکید کرد و بیان داشت: چنانچه صدا و سیمای مرکز یزد بر افزایش کیفیت محتوایی تولیدات سمعی و بصری در این شهرستان برنامه‌ ریزی و تمرکز کند، مجموعه مسئولان شهرستان منابع مالی آن را تامین خواهند کرد.

مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز یزد نیز در این مراسم اظهار داشت: با توجه به رویکرد ویژه سازمان صدا و سیما مبنی بر تولید گزارش‌ ها و مستندهای خبری در مراکز و توسعه دفاتر خبری در کشور همچنین با همت و پیگیری مسئولان شهرستان اردکان به ویژه فرماندار و نماینده مردم اردکان، این دفتر خبری با هدف تولید گزارش‌ های خبری و تولیدی در مجموعه فرهنگسرای آیت ‌الله خاتمی مستقر شد و آغاز به کار کرد.

سید حسن آسایش افزود: در حال حاضر دو نفر اعم از یک خبرنگار و یک نفر به عنوان تصویربردار و تدوینگر در این دفتر مشغول به کار شده ‌اند که تا چند روز آینده زمینه جذب آنان توسط صدا و سیمای مرکز یزد فراهم خواهد شد.

آسایش ادامه داد: همچنین یک دستگاه دوربین تصویربرداری HD با مشارکت فرمانداری اردکان تا هفته آینده خریداری و در اختیار این دفتر خبری قرار داده خواهد شد.

مدیرکل سازمان صدا و سیمای مرکز یزد عنوان کرد: چنانچه ساختمان جدید دفتر خبری احداث شود، کلاس‌ های آموزشی شامل دوره‌های کارگردانی، نویسندگی، خبرنگاری، گویندگی و تهیه ‌کنندگی توسط صدا و سیمای مرکز یزد در این دفتر برگزار و زمینه آموزش و رشد جوانان مستعد شهرستان در رشته‌های هنری فراهم خواهد شد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا