یزدفردا :"تابش" در جلسه بررسی مشکلات شهرک هفتاد دستگاه عنوان نمود؛حضور در جمع مردم و رسیدگی به مشکلات آنها جزو بهترین لحظات زندگی خدمتگزاران است

 به دعوت نماینده مردم اردکان مسائل و مشکلات شهرک هفتاد دستگاه اردکان مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گرفت.

"محمدرضا تابش" در این نشست که با حضور فرماندار،شهردار،اعضای شورای شهر،روسای ادارات و مردم در محل این شهرک برگزار شد گفت: حضور در جمع بی تکلف مردم و رسیدگی به مشکلات آنها جزو بهترین و شیرین ترین لحظات زندگی مسئولان و خدمتگزاران است و ان شاءا.. این جلسات بتواند در شناسایی مسائل و مشکلات مردم و محلات و رفع انان موثر باشد.

نماینده مردم اردکان از ادارات و دستگاههای اجرایی خواست تارسیدگی به مشکلات مردم را وجهه همت خویش قرار دهند و درخواستهای آنان که شاید برای دستگاههای عریض و طویل اجرایی به ظاهر کوچک به نظر برسد ولی درواقع مسائلی است که با زندگی روزمره مردم عجین شده و برای آنها مهم است ، مرتفع نمایند.

در این جلسه مردم مسائل خود را مطرح و هر یک از مسئولان توضیحاتی را ارائه و نهایتا تصمیماتی گرفته شد.

در پایان مقرر شد شهرداری اردکان جهت احداث یک پارک،پیاده رو سازی حاشیه شهرک در بلوار ایت ا.. خاتمی،لکه گیری و آسفالت معابر،جمع اوری نخاله ها ،پاکسازی و ساماندهی رودخانه و نظافت هفتگی شهرک اقدام نماید.

اراضی تجاری شهرک از طرف مسکن و شهرسازی ظرف سه ماه آماده واگذاری شود، به مشکلات ثبتی واحدهای مسکونی این شهرک ، حداکثر تا سه ماه اینده از طریق اداره ثبت اسناد و املاک رسیدگی گردد.

همچنین ظرف یک تا سه ماه اینده ساخت 150 واحد مسکونی از طریق بنیاد مسکن اغاز درغیر اینصورت زمین ها به مسکن و شهرسازی برای فروش واگذار گردد.

موضوع بهبود روشنایی،حصار کشی شهرک، رفع بوی نامطبوع گاوداریهای اطراف ، راه اندازی یکی از مقاطع تحصیلی در این شهرک از طرف فرماندار پیگیری شود.

در این جلسه از طرف فرماندار پیشنهاد شد تا نام شهرک هفتاد دستگاه به شهرک امام هادی(ع) تغییر و مقرر شد اقدامات قانونی در این زمینه بعمل آید.

لازم به ذکر است در بدو ورود نماینده مردم اردکان ، اهالی شهرک با ذبح گوسفندو پخش شربت و شیرینی از وی استقبال و پس از بازدید مسئولان از شهرک ،جلسه بررسی مشکلات اغاز و به مدت 2 ساعت به طول انجامید.

از نکات قابل توجه این جلسه،برگزاری ان در یکی از کوچه های این شهرک بود که مسئولان حاضر از ابتکار انجام شده ابراز رضایت داشتند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا