یزدفردا :نماینده مردم اردکان از استاد نمونه کشوری تجلیل کرد

نماینده مردم اردکان و عضو هیات امنای دانشگاه یزد از "محمد مظلوم اردکانی" عضو هیات علمی دانشگاه یزد و استاد نمونه کشور در سال تحصیلی 91-90 تجلیل کرد.

"محمدرضا تابش" حفظ و ارتقاء سطح علمی و پژوهشی دانشگاهها و قدم نهادن در مسیر تولید علم را علاوه بر داشتن عزمی برخاسته از تخصص و تعهد، نیازمند تلاشی عالمانه و مستمر دانست .

وی با تجلیل از تلاشهای متعهدانه و مسئولانه وی در طول دوران تدریس در دانشگاه ،رسالت سنگین پرورش سرمایه های علمی کشور بعنوان کسانیکه چرخهای پیشرفت و تعالی کشور با تکیه بر بنیه علمی و ایمانی آنان به گردش درمی ایدرا شایسته داشتن همتی رفیع و حمیتی منیع دانست .

عضو هیات امنای دانشگاه یزد با تبریک این موفقیت به جامعه علمی و دانشگاهی استان یزد و علی الخصوص شهرستان اردکان، ابراز امیدواری کرد استان یزد بتواند با تکیه بر ظرفیت علمی اساتید گرانقدر و نبوغ و استعداد جوانان دانشجو و پاسداشت پتانسیلهای درخور توجه موجود،به جایگاه واقعی علمی خود در کشور دست یابد.

"محمد مظلوم اردکانی" نیز با تشکر از عنایت نماینده مردم اردکان گفت:در استان یزد پتانسیلهای علمی و پژوهشی خوبی وجود دارد و تمام توان خود را برای به فعلیت درآوردن این ظرفیتها و پرورش نیروی انسانی کارآمد بکار خواهم بست.

در این مراسم که جمعی از اساتید مراکز آموزش عالی استان یزد نیز حضور داشتند،نماینده مردم اردکان با اهدای لوح تقدیر از تلاشهای "محمد مظلوم" قدردانی نمود.

لازم به ذکر است دکتر محمد مظلوم اردکانی عضو هیات علمی گروه شیمی دانشگاه یزد، بعنوان یکی از  16 عضو نمونه هيات علمي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي كشوردر سالجاری برگزیده شد و از رئیس جمهور لوح تقدیر دریافت نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا