فرماندار تفت گفت: حضرت امام خميني(ره)شخصيتي تاريخ ساز است كه بي شك در مسير رويدادها و تحولات اجتماعي و سياسي اكنون و آينده جامعه بشر، يكي از موثرترين و پر نقش ‏ترين شخصيت هاست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،"ابوالقاسم دهقان" در آستانه فرا رسيدن بيست و سومين سالگرد ارتحال بنينانگذار جمهوري اسلامي ايران بر شناختن ابعاد اين شخصيت بزرگ و آشنايي با افكار، انديشه ‏ها و آرمان هاي او تاكيد كرد.

فرماندار تفت به شخصيت بزرگ حضرت امام اشاره و افزود:امام از جهت جامعيت و كمال، از جمله شخصيت هاي نادر بلكه بي‏ نظير بوده‏اند كه مانند اجداد طاهرين خود، اوصاف و كمالات به ظاهر متضاد را در خود يك جا داشتند و نيز در رشته ‏هاي گوناگون از جمله فقه و فلسفه، عرفان و سياست، از بهترين ‏هاي زمان خود بودند.

در حالي كه در برابر قدرت پولادينش، قدرتي نظير ارتش نظامي تا دندان مسلح شاه، همانند كوه برفي در زير آفتاب داغ تابستاني ذوب مي ‏شد، در همان حال، خود را در برابر مردم و در برابر قدرت لايزال حق متعال، حقير و ناچيز مي ‏دانست.

فرماندار شهرستان تفت شناختن ابعاد اين شخصيت بزرگ و آشنايي با افكار، انديشه ‏ها و آرمان هاي او، آن هم با شيوه ‏هاي علمي و تحقيقي و انتقال آن به نسل هاي جديد را خواستار شد.

وي هم چنين اظهار داشت: اكنون، بعد از گذشت سال ها از آن روزهاى مالامال درد و رنج آنچه پس از حيات پُربركت امام و در اين مدت، براى ما و همه‌ى دلسوزان امت اسلام بيشترين اهميت را داشته، ميراث عظيم و تاريخى و بى‌نظير او - جمهورى اسلامى و سلامت و توان و شتاب و جهت‌گيرى صحيح آن در راه و خط امام - بوده است. اين، همان چيزى است كه در دوران زندگى آن بزرگوار نيز مسأله‌ى اول براى ملت ايران و دوستان آن در سراسر جهان، بلكه براى هر مسلمانى به حساب مى‌آمده كه به مجد و عظمت اسلام دل بسته بوده است. و حق نيز همين است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا