یزدفردا:امام جمعه، فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان بهاباد با حضور در معدن چاه گز از نزدیك در جریان مسائل و مشكلات مربوط قرار گرفتند.

 فرماندار به همراه امام جمعه، بخشدار مركزی، شهردار، رئیس شورای اسلامی شهر، فرماندهی انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان با حضور در معدن سنگ آهن چاه گز بهاباد از نزدیك با روند استحصال و برداشت سنگ معدن آشنا شده و در جریان مسائل و مشكلات معدن قرار گرفتند.

مسئولین بهاباد پس از بازدید از سایتهای مختلف معدن در نشستی با حضور مسئولین معدن شركت نمودند.

فرماندار بهاباد در ابتدای این جلسه اظهار داشت: شهرستان بهاباد پتانسیل ها و ظرفیت های خوبی از جهت معادن دارد كه جهت توسعه و آبادانی شهرستان و با رعایت تمام جوانب آن، باید از این ظرفیت ها به نحو احسن استفاده شود.

"محمدرضا هدائی" همچنین تعامل و همكاری هر چه بیشتر مسئولین معدن با مسئولین شهرستان بهاباد را خواستار شد.

وی در ادامه بر بكارگیری افراد متخصص بومی در این معدن تأكید كرد و افزود: با توجه به قرار گرفتن این معدن در حوزه استحفاظی بهاباد و نزدیكی آن به شهر بهاباد، حتی الامكان نیروهایی كه مورد نیاز می باشند، از این شهرستان بكارگیری شوند.

در ادامه جلسه در مورد سرویس ایاب و ذهاب كارگران بهابادی صحبت شد و مقرر گردید مدیریت معدن سرویس ایاب و ذهاب در اختیار كارگران قرار دهد.

در ادامه، دیگر مسئولین بهاباد مسائلی را پیرامون معضل بیكاری جوانان و مسائل دیگر مطرح نمودند.

مدیر پروژه معدن نیز ضمن خیرمقدم به مسئولین بهاباد اظهار داشت: تا جایی كه در توان ما باشد از افراد و نیروهای بومی شهرستان بكارگیری خواهیم كرد و انشاء ا... با تعامل و همكاری یكدیگر در جهت پیشبرد اهداف و توسعه منطقه تلاش می كنیم.

معدن چاه گز با ذخیره حدود 83 میلیون تن سنگ آهن در حوزه اسنتحفاظی بهاباد قرار داشته و عملیات اجرایی آن آغاز شده است.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا