به منظور تبيين جايگاه واقعي روابط عمومي و آشنایی با دستاوردها و فعالیت های انجام شده، اولين نمایشگاه در سطح استان يزد از سوی شوراي هماهنگي روابط عمومی هاي شهرستان تفت با حضور امام جمعه اين شهرستان افتتاح شد.

تفت"یزدفردا : به منظور تبيين جايگاه واقعي روابط عمومي و آشنایی با دستاوردها و فعالیت های انجام شده، اولين نمایشگاه در سطح استان يزد از سوی شوراي هماهنگي روابط عمومی هاي شهرستان تفت با حضور امام جمعه اين شهرستان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، در اين مراسم كه معاون فرماندار و جمعي از مديران ادارات اين شهرستان و مسئولان و رابطين روابط عمومي ادارات و نهادهاي اين شهرستان حضور داشتندحجت الاسلام والمسلمين مديح ضمن تقدير و تشكر از برگزار كنندگان اين نمايشگاه از خدمات و تلاش هاي شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي تفت قدرداني نمود.

امام جمعه تفت به اهميت و جايگاه روابط عمومي اشاره و از مديران ادارات اين شهرستان خواست تا به اين مقوله توجه كافي را داشته باشند.

وي در ادامه از غرفه هاي مختلف اين نمايشگاه بازديد و از نزديك در جريان برنامه ها و مسائل و مشكلات روابط عمومي هاي شهرستان قرار گرفت.

لازم به ذكر است اين نمايشگاه با 20 غرفه تشكيل شده و روابط عمومي ادارات اين شهرستان عملكرد خود را در قالب عكس،پوستر،بنر،فيلم،كليپ،بروشور،كتاب و ...  به نمايش گذاشتند.



سایت خبری یزد فردا









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا