فرماندار تفت در پيامي به چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي شهرستان تفت،گفت:ارائه صحيح و صادقانه دستاوردهاي هر نهاد يكي از مهمترين وظايف روابط عمومي است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت،ابوالقاسم دهقان در اين پيام آورده است:

ايجاد ارتباط و تعامل موثر و سازنده در دنياي كنوني، نه تنها يك مزيت، بلكه يك ضرورت است كه مي تواند مسير توسعه و تعالي همه بخشها و حوزه ها را تسهيل نمايد. برهمين اساس است كه امروزه، نقش ارتباطات و روابط عمومي را نقشي مهم، حساس و غيرقابل انكار ارزيابي كرده و از آن به عنوان ابزاري توانا و درراستاي جلب افكارعمومي و دريچه اي موثر در ارائه صحيح و صادقانه دستاوردهاي هر نهاد ياد مي كنند.

احكام غني و اصيل دين مبين اسلام نيز بارها بر ضرورت اطلاع رساني و انتقال آگاهي تاكيد كرده و بر اهميت آن صحه مي گذارد به نحوي كه در قرآن كريم تنها در جزء هاي 20الي 25 بيش از 567 بار به انتقال آكاهي اشاره و تاكيد شده است . سيره عملي و نظري پيامبر اعظم اسلام (ص) و ائمه معصومين (ع) نيز مملو از آموزه هاي گرانبهايي است كه مردم داري و تكريم ارباب رجوع را ارج نهاده و نقش آن را در پيشبرد اهداف الهي اسلام ناب محمدي (ص) ياد آور مي­شود. در همين رابطه مولاي متقيان حضرت امام علي (ع) بارها به مالك اشترسفارش مي كردند كارهايي كه انجام مي شود را تبليغ و بازگو كند تا پيروان جبهه حق اميدوار و دلگرم و دشمنان ، نا اميد و مايوس شوند كه اين مسئله به خوبي جايگاه و اهميت تبليغات و اطلاع رساني را در نظام اسلامي آشكار مي سازد توجه به جايگاه روابط عمومي و تبليغات در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نيز مورد توجه اكيد قرار گرفته است به نحوي كه بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) با تكيه بر سنت نبوي و اهل بيت در بيانات ارزشمندشان تاكيد مي فرمودند بدانيد كه تبليغات در راس امور است . رهبرمعظم انقلاب ( مدظله العالي ) نيز در موارد متعدد بر جايگاه مهم و حساس روابط عمومي تاكيد و مي فرمايند: روابط عمومي مي تواند به هم نوايي و هم سازي سازمان كمك كند كه اين مهم در در راستاي تحقق اهداف و برنامه هاي نامگذاري سال كه از سوي معظم له به نام سال توليد ملي حمايت از كار و سرمايه ايراني مزين گرديده است مي تواند بسيار موثر باشد.

به هر روي، روابط عمومي به عنوان آميخته اي از علم، فن و هنر و قلب تپنده و چشم بيناي هر سازمان مي تواند نقشي تعيين كننده را در برقراري تعاملي سازنده بين بدنه سازمان و مردم ايفا نمايد. لذا اين نهاد ارزشمند، به عنوان پل ارتباطي مردم و مسئولان بايد با بهره گيري از بهترين تكنولوژي و ابزار مناسب تبليغي ، زمينه را براي اطلاع رساني شفاف، صادقانه و اميد بخش فراهم آورده و اقدامات و خدمات مهم نظام مقدس جمهوري اسلامي را تبيين و معرفي نمايند.

اينجانب ضمن قدرداني صميمانه از خدمات بي شائبه همه دست اندركاران عرصه خطير روابط عمومي و اطلاع رساني، از تلاش بي وقفه برگزار كنندگان چهارمين جشنواره روابط عمومي هاي شهرستان تفت تقدير و تشكر مي­نمايم . اميدوارم برگزاري چنين جشنواره هايي زمينه رشد و تعالي روز افزون جايگاه روابط عمومي را فراهم سازد و موفقيت همگان را از درگاه حضرت دوست مسئلت مي نمايم.     

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا