یزدفردا "فرماندار بهاباد يادمان شهدا را نماد ايثار و شهادت دانست و بر اتمام هر چه سریعتر گلزار شهدای بهاباد تأكید كرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، پیگیری ادامه ساخت گلزار شهدا و شروع احداث یادمان شهدای گمنام شهرستان با حضور فرماندار و سایر مسئولین ذیربط در محل فرمانداری تشكیل شد.

فرماندار بهاباد بر اتمام هر چه سریعتر گلزار شهدای بهاباد تأكید كرد و اظهار داشت: ساخت این گلزار حدود ده سال به طول انجامیده و این باعث نارضایتی خانواده معزز شهدا شده است.

"محمدرضا هدائی" از آمادگی فرمانداری جهت مساعدت در تأمین منابع مالی مورد نیاز اتمام گلزار خبر داد و گفت: فرمانداری و شهرداری بهاباد تا پایان خرداد مبلغ قابل ملاحظه ای را به حساب گلزار شهدا واریز می كنند و انتظار این است كه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز طی این مدت مبلغ توافق شده را به این حساب واریز نماید.

در این جلسه سرپرست بنیاد شهید و ناظر شهرستانی ساخت گلزار مطهر شهدا گزارشی از روند ساخت این گلزار ارائه نمودند و اظهار داشتند: ساختمان گلزار حدود 70 درصد پیشرفت فیزیكی داشته است و با اختصاص مبلغ مساعدت توسط فرمانداری و شهرداری سیمان كاری سقف گلزار هر چه سریعتر به اتمام رسیده و ساخت كف گلزار و كارگذاشتن سنگ های قبور شهدا بزودی شروع خواهد شد.

اسلامی سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همچنین از بخشدار مركزی و دهیاران خواست گلزارهای شهدای برخی از روستاها را كه تكمیل شده، از بنیاد شهید تحویل بگیرند.

در ادامه جلسه در مورد شروع ساخت یادمان شهدای گمنام بهاباد بحث و تبادل نظر شد و نقشه معماری یادمان مورد توافق حاضران قرار گرفت و مقرر شد هر چه سریعتر نسبت به انتخاب پیمانكار و شروع ساخت یادمان اقدام شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا