یزدفردا :همزمان با هفته جهاد کشاورزی، کارکنان جهاد کشاورزی بهاباد با فرماندار دیدار كردند

فرماندار بهاباد: در "سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی"، جهاد کشاورزی مهمترین نقش را در تولید ملی دارد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد، کارکنان مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان بهاباد به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با فرماندار دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهاباد ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی، گزارشی از عملکرد یکساله جهاد کشاورزی، دستاوردها و موفقیت های بدست آمده ارائه داد و خواستار توجه بیشتر به بخش کشاورزی و امور دام شهرستان شد.

در ادامه فرماندار بهاباد ضمن تبریک فرارسیدن هفته جهاد کشاورزی از زحمات کارکنان جهاد کشاورزی و خدمت صادقانه به کشاورزان و دامداران قدردانی نمود.

فرماندار بهاباد در این دیدار صمیمی اظهار داشت: جهادگران جهاد سازندگی در زمان وقوع جنگ تحمیلی از اولین کسانی بودند که در جبهه حضور پیدا می کردند و پشتیبانی جنگ را برعهده گرفتند و پس از جنگ نیز این نهاد مردمی شكل دیگری از فعالیت را به خود گرفت و در دوران سازندگی و عرصه کشاورزی، باز هم در خط مقدم است.

وی با اشاره به وجود صنایع آلاینده‏ در شهرهای صنعتی و نیمه صنعتی که باعث آلودگی هوا شده و سلامت شهروندان را تهدید می کند، گفت: صنایع آلاینده فقط جنبه اشتغال زایی و سود آوری دارند و کسانی که در پی آن هستند به فکر آلودگی هوا و سلامت انسان ها نیستند.

وی افزود: صنایع آلاینده نباید به شهرستان بهاباد راه پیدا کند و ما نیز قصد ورود به آن را نداریم و صنایع پاک باید وارد شهرستان شود.

وی با اشاره به اینکه 45 درصد از اشتغال این شهرستان در بخش کشاورزی می باشد خواستار بررسی و شناخت امکانات و استعدادهای بالقوه، عوامل تولید و آموزش آنان در بخش کشاورزی از جمله زراعت، باغبانی، دام و طیور در سطح شهرستان شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در "سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" جهاد کشاورزی مهمترین نقش را در تولید ملی دارد و تنها بخشی که می تواند راحت تر و سریع تر این شهرستان را به اهداف اقتصادی خود برساند، کشاورزی است که اهمیت، توجه و توسعه آن ضروری است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا