یزدفردا:نماینده مردم اردکان وضعیت پرداخت تسهیلات در صندوق مهر امام رضا(ع) اردکان را مطلوب ندانست و خواستار توجه بیشتر به تقاضاهای مردم خصوصا جوانان و جلب رضایت آنان شد.

"محمدرضا تابش" در دیدار سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) استان یزد با اشاره به اینکه این مجموعه از ادغام سه صندوق حمایت از فرصتهای شغلی،توسعه اشتغال روستایی و ازدواج بوجود آمده است ،بر ارائه وام مناسب با محوریت تسهیل در اشتغال پایدار و ازدواج جوانان تاکید کرد.

وی هدایت تسهیلات خود اشتغالی در راستای ایجاد فرصت های شغلی مورد نیاز هر منطقه را خاطر نشان ساخت و  تعامل هر چه بیشتر این صندوق با خیرین جهت پذيرش وجوه و كمك‌هاي آنان و امکان پرداخت تسهیلات قرض الحسنه بیشتر را خواستار شد.

نماینده مردم اردکان همچنین وضعیت پرداخت تسهیلات در صندوق مهر اردکان را مطلوب ندانست و خواستار توجه بیشتر به تقاضاهای مردم خصوصا جوانان جهت جلب رضایت آنان شد.

در این دیدار سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) استان نیز گزارشی از عملکرد این صندوق در  سطح استان ارائه نمود.

"سید عباس امامی" گفت: در حال حاضر 7 شعبه دریافت و پرداخت در سطح استان فعال است که تاکنون توانسته به 54000 نفر تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت نماید .همچنین در طی پنج سال گذشته 8998  فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغال با اعتباری معادل 616 میلیارد ریال در زمینه مشاغل خانگی،خویش فرمایی و کارفرمایی پرداخت نموده است که توانسته با حمایت مسئولان جایگاه برتر از لحاظ عملکرد در سطح کشور را به خود اختصاص دهد.

وی همچنین درخصوص برخی مشکلات این مجموعه و حل آنها با نماینده مردم اردکان رایزنی نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا