یزدفردا :در شوراي برنامه ريزي استان يزدايجاد ناحيه صنعتي شهر ندوشن به تصويب رسيد؛

 در نشست شوراي برنامه ريزي استان يزد كه به رياست استاندار و با حضور اعضاي اين شورا در محل سالن حميديا استانداري برگزار شد، طرح ايجاد ناحيه صنعتي شهر ندوشن به تصويب نهايي رسيد.

به گزارش یزدفردا ،" محمد رضا فلاح زاده " روز شنبه در اين نشست  ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي حادثه هفتم تير به ويژه شهيد بهشتي(ره) و شهيدان پاكنژاد ،  شهيد محراب؛ حضرت آيت ا.. صدوقي(ره) و همچنين حجت الاسلام والمسلمين حاج شيخ محمد علي صدوقي امام جمعه فقيد يزد  از مردم استان يزد دعوت كرد تا در مراسمي  كه به همين مناسبت  امشب در  مسجد روضه محمديه برگزار مي شود، شركت كنند.

وي در بخش ديگر سخنان خود با اشاره به ابلاغ كليات قانون توزيع بودجه ملي و استاني سال 1391 به استان يزد، تصريح كرد: اولويت اول بودجه ملي اختصاص يافته به استان بر اساس برنامه هاي مصوب و ارسالي شوراي برنامه ريزي استان به معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري است.

استاندار يزد افزود: در تخصيص بودجه سال 1391به استان يزد و توزيع عادلانه آن، سهم هر شهرستان با بررسي شاخصه هاي مصوب در قانون مشخص گرديده است و ان شاء الله با دقت فرمانداران در توزيع بيت المال و بودجه هاي تخصيص يافته پروژه هاي مصوب استان يزد طبق برنامه زمان بندي شده به اتمام برسد.

فلاح زاده در ادامه با اشاره به اسناد بالادستي تهيه و تصويب شده در شوراي برنامه ريزي استان در سال هاي گذشته، بررسي روند اجرا و ميزان تحقق و پيشرفت اين اسناد را خواستار شد و خاطرنشان ساخت: در جلسات آتي شوراي برنامه ريزي استان متوليان اجراي طرح هاي بالادستي استان در جلسه حضور يافته  و گزارش جامعي از روند اقدامات صورت گرفته در اين خصوص را ارائه نمايند.

معاون برنامه ريزي استاندار نيز در اين نشست با اشاره به ميزان تخصيص بودجه هاي ملي و استاني به يزد خاطرنشان ساخت: بودجه اختصاص يافته به استان يزد در سال 1391 از سال گذشته بيشتر بوده و تخصيص بودجه تملك دارايي استان در سال جاري 49 درصد رشد داشته است.

"محمد رضا بابايي " با اشاره به تصويب ايجاد ناحيه صنعتي شهر ندوشن افزود: اين ناحيه صنعتي با 45 هكتار مساحت و اعتباري بالغ بر 70 ميليارد ريال، تمامي مجوز هاي لازم را اخذ كرده و در آينده اي نزديك عمليات اجرايي ايجاد اين ناحيه صنعتي آغاز مي شود.

طرح هاي جامع و تفصيلي مراكز شهرستانها و شهرهاي بالاي 25 هزار نفر جمعيت استان يزد نيز در اين نشست ارائه كه با كليات طرح شهرستان هاي طبس و مهريز و شهرهاي ندوشن، احمد آباد و ديهوك موافقت شد.

در اين نشست اعضاء به بيان ديدگاه هاي خود پرداخته و در پايان تصميمات لازم اتخاذ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا