بخشدار مرکزی میبد از حضوربخشدار آباده تشک استان فارس به همراه مدیر عامل ، رئیس هیات مدیره و بازرس شرکت تعاونی دهیاری ها این بخش در میبد خبر داد و گفت: راه اندازی شرکت تعاونی دهیاری ها گامی مهم در عرصه مدیریت متمرکز روستاها و ایجاد درآمد پایدار است .

بخشدار مرکزی میبد در آغاز از حضور بخشدار آباده تشک ابراز خرسندی کرد و گفت : راه اندازی شرکت تعاونی دهیاری ها گامی مهم در عرصه مدیریت متمرکز روستاها و ایجاد درآمد پایدار است و امید واریم این بازدید زمینه ای برای همکاری و تبادل اطلاعات و تجربیات برای هر دو بخشداری فراهم کند.

محمد حسین قاسمی اظهار داشت : شرکت دهیاری های میبد عملکرد بسیار خوبی داشته که از جمله فعالیت های آن می توان به مدیریت واحد ساخت وساز روستایی ، مدیریت متمرکز معادن شن،ماسه و خاک رس ، اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهرستان علی الخصوص روستاها ، تجمیع و تجهیز ماشین آلات ، ایجاد درآمد پایداربرای دهیاری با احداث واحدهای تولیدی و... اشاره کرد که علت اصلی این بازدید نیز همین فعالیت ها و موفقیت ها بوده است.

بخشدار مرکزی میبد اضافه کرد: با توجه به اینکه شرکت تعاونی دهیاری های بخش آباده تشک تازه تاسیس بوده این سفر به منظور بازدید از پروژه های شرکت دهیاری های میبد و تبادل تجربیات صورت گرفته ،که در این سفر از این پروژه ها ، کارگاه های سفالگری ، صنایع دستی و برخی اماکن تاریخی بازدید بعمل آمد.

بخشدار آباده تشک نیز در این سفر ، حضور در شهرستان میبد را تجربه ای بسیار مثبت و ارزنده ارزیابی کرد و اظهار داشت : میبد از پتانسیل ها و توانمندی های بسیاری در زمینه های صنعتی ، دانشگاهی ، گردشگری و ... برخوردار است و خوشبختانه عملکرد بخشداری مرکزی و شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان نیز بسیار قابل توجه بوده و امید داریم این فعالیت ها را بتوانیم در بخش آباده تشک با انتقال این تجربیات انجام دهیم.

شایان ذکر است در طول این سفر حسینی مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های میبد توضیحاتی در خصوص نحوه عملکرد این شرکت و فعالیت های صورت گرفته در بخش های مختلف را ارائه کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا