عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس نتیجه نگرفتن مناسب در مسابقات المپیک و حذف و یا تعلیق برخی ورزشکاران سهمیه‌دار در المپیک را از جمله دلایلی عنوان کرد که استیضاح وزیر را رقم می‌زند.
 
به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از خبرگزاری خانه ملت سید جلال یحیی زاده  درباره جلسه صبح امروز هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس با وزیر ورزش و جوانان گفت: این جلسه درباره خطر تهدید و تعلیق ورزش ایران و یا برخی از رشته‌های آن در آستانه شروع المپیک لندن است که ذهن مجلس، مردم و علاقه مندان به ورزش را به خود مشغول کرده است.

 نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی افزود: چهارشنبه هفته پیش اعضای فراکسیون ورزش جلسه ای با حضور علی‌آبادی و افشارزاده، رییس و دبیر کمیته ملی المپیک درباره این مساله برگزار کردند و مقرر شد، یکشنبه این هفته نیز جلسه‌ای با حضور وزیر تشکیل شود.

وی ادامه داد: پس از آنکه آقای عباسی به بهانه شرکت در برنامه‌های روز ملی جوان چندین بار ساعت برگزاری جلسه را به تاخیر انداخت، سرانجام این برنامه لغو شد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس درباره جلسه صبح امروز با وزیر ورزش یادآور شد: قضاوت اکثر نمایندگان در جلسه امروز این بود که خطری در ارتباط با تعلیق ورزش ما را تهدید نمی‌کند و حرف‌های وزیر را پذیرفتند که البته به گمان من، مساله را ساده گرفتند و اکثرا قانع شدند.

یحیی‌زاده درباره بحث استیضاح محمد عباسی گفت: اکثر افرادی که در جلسه امروز حضور داشتند، استیضاح را امضا نکرده بودند و البته با توجه به تعطیلات تابستانی نمایندگان و اینکه با شروع مجدد کار مجلس، تنها چند روز به المپیک باقی مانده،‌بحث ارائه استیضاح منتفی است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه تعداد امضاهای استیضاح از۲۸ به ۴۵ رسیده است، اضافه کرد: هدف اصلی و اولیه استیضاح‌کنندگان این بود که با تهدید به استیضاح، وزارت ورزش و جوانان را ملزم کنند توجه بیشتری به مسائلی که ورزش ما را تهدید می‌کند،‌داشته باشد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس با بیان اینکه ورزش دغدغه ملی نمایندگان است، افزود: به گمان من،بحث استیضاح فعلا بایکوت می‌شود، اما چگونگی حضور ایران در المپیک می‌تواند این جمع و جمع‌های دیگر را مصمم‌تر به استیضاح و یا از آن منصرف کند.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون ورزش مجلس  نتیجه نگرفتن مناسب در مسابقات المپیک و حذف و یا تعلیق برخی ورزشکاران سهمیه‌دار در المپیک را از جمله دلایلی عنوان کرد که استیضاح وزیر را رقم می‌زند.

پس از آنکه عباسی برای دومین بار در هفته اخیر، دعوت خانه ملت را بی‌پاسخ گذاشته بود، جلسه هیئت رییسه فراکسیون ورزش مجلس با وزیر ورزش و جوانان،‌صبح امروز در دفتر ابوترابی فرد تشکیل شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا