یزدفردا :فرماندار اردکان با تبریک فرا رسیدن نیمه شعبان در پیامی به برگزاری جشنهای نیمه شعبان با درنظر گرفتن شان و منزلت امام زمان (عج)اشاره نمود .


 متن پیام به این شرح است :

نیمه شعبان گاه طلوع نوریست از مشرق عدالت و حقانیت که ظلمت ظلم را فروکشیده و به قلبهای خسته آخر الزمان ر وح امید دمیده است.در این روز اهل زمین همراه و همگام با ملائکه خدا سرود شادی سر می دهند و به شکرانه نعمت ولایت، جبین شکر بر زمین می سایند .


     مردم شهرستان اردکان نیز همه ساله در این ایام با برگزاری جشنهای معنوی و مجالس مدح و منقبت امام زمان (عج)به صورت خود جوش عشق و علاقه خود را به محضر منجی آخر الزمان به نمایش می گذارند .


     سیمای شهرستان اردکان در آیینه جشنهای نیمه شعبان نشانه ولایتمداری مردم این شهرستان است وهر اندازه برای برپایی این مجالس و محافل تلاش می شود جاذبه مذهبی و تدین مردم این سامان بیشتر محرز می گردد.بی شک همه ما وظیفه داریم تا نقشی هرچند کوچک برای ایجاد زمینه فرج موعود ایفا نماییم و یکی از راه های تحقق این هدف مقدس ایجاد حب و ولایت در قلبهای مردم دنیاست که از طریق همین مجالس شادی و جشنها میسر می گردد .باید توجه داشت که خدای نکرده برگزاری ظاهری این گونه برنامه ها نباید ما را از اصل موضوع ولایت به غفلت بیاندازد وجشنها بگونه ای برگزار شود که شایسته مقام امام زمان (عج)نباشد .


     لذا ضمن تبریک مجدد از همشهریان عزیز خواستارم تا رعایت نظم ،عفت و غیریت دینی را محور برنامه های خود در نیمه شعبان قرار داده ودر اجرای هرچه با شکوهترمراسم نیمه شعبان تلاش نمایند .


     لازم است از همه دست اندرکاران برگزاری جشنهای مردمی اعم از هیاتهای مذهبی،مساجد،اصناف و بازاریان و...تقدیر نمایم .امیدوارم در سایه ولایت امام زمان (عج) سر بلند و پیروز باشید .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا