مدير امور آب و فاضلاب اردکان از اجرای پروژه خط انتقال آب 400 میلی‌متر خیابان صدرآباد خبر داد و گفت: با اجرای این طرح مشکل فشار کم آب شهر اردکان رفع شد.

به گزارش خبرنگار یزدفردا به نقل از روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد اين خط انتقال به طول هزار متر و از محل مخازن ذخیره آب تا خیابان شهید موسی کلانتری بوده كه با اجرای این پروژه، مشکل فشار آب بخش عمده‌ای از منازل شهروندان اردکانی به ویژه منازل چندطبقه که در فصل تابستان به اوج خود می‌رسید، رفع شد.

محمد مروتي خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه یک میلیارد و 500 میلیون ریال از محل اعتبارات خشکسالی استانداری و فرمانداری اردکان اختصاص یافته است.

وي عنوان کرد: این پروژه شامل هزار متر لوله‌گذاری، اجرای دو حوضچه، نصب سه عدد شیر پروانه روی شبکه برای کنترل آب در مدت هشت روز اجرا و به اتمام رسید.

مدير امور آب و فاضلاب اردكان اضافه کرد: اعتبار اجرایی این پروژه از محل اعتبارات خشکسالی استانداری و فرمانداری اردکان تامین شده که به جاست از فرماندار اردکان به خاطر نگاه ویژه‌ای که همواره به بحث آب شهرستان داشته است، تقدیر شود.

مروتي همچنین از صبر و بردباری مردم به خاطر تحمل مشکلات ترافیکی به وجود آمده در خیابان صدرآباد و قطع موقتی آب در برخی مناطق شهر، قدردانی کرد.

 

 

 

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا