یزدفردا:بخشدار مرکزی میبد بر انجام با کیفیت و سریع پروژه ها با توجه به نزدیک بودن مراسم پنجه آئین زرتشت که درروستای مزرعه کلانتر برگزار می شود، تاکید کرد.

بخشدار مرکزی میبد به همراه مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاریها شهرستان و ناظر فني دهياريها از برخی پروژه های عمرانی روستاها بازدید کردند.

محمد حسین قاسمی در ابتدا با حضور در روستای مزرعه کلانتر از پروژه های سنگ فرش و بدنه سازی معابر روستایی و همچنین ساماندهی و بهسازی فضای سبز رستم این روستا بازدید کرد.

بخشدار مرکزی میبد بر انجام با کیفیت و سریع پروژه ها با توجه به نزدیک بودن مراسم پنجه آئین زرتشت که در این روستا برگزار می شود، تاکید کرد.

پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر سیصد میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی دهیاری ها و به پیمانکاری شرکت تعاونی دهیاری های شهرستان در حال اجرمي باشد.

سپس محمد حسین قاسمی با حضور در روستای بفروئیه از پروژه  زیر سازی و آسفالت معابر روستا و خیابان انبار حاجی حسین بازدید کرد.

زیر سازی پروژه مذکور با صرف سیصد میلیون ریال از محل اعتبارات عمرانی دهیاری ها و آسفالت آن از محل اعتبار مصوبات سفر ریاست جمهوری و با نظارت دفتر فنی استانداری در حال اجراست.

بخشدار مرکزی میبد در این بازدید و در جمع دهيار و اعضاي شوراي اسلامي روستاي بفروئيه از تلاشهای دهیار و شورای اسلامی تشکر و قدر دانی کرد و خواستار نظارت دقیق آنها بر انجام پروژه های در حال انجام روستاها شد.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا