یزدفردا :شهردار میبد در حاشیه جلسه ای مرتبط با آزادسازی املاک در محدوده سه راه بدرآباد با بیان اینکه همکاری صاحبان املاک و واحدهای ساختمانی در مسیر طرح های ترافیکی خدمت بزرگی به شهروندان است و از هزینه کردن برای ساخت مراکز مذهبی کمتر نیست خاطر نشان کرد آزادسازی هایی که شهرداری برای اتمام پروژه های خود انجام می دهد در راستای افزایش رفاه مردم و خدمت به شهروندان می باشد و همه کسانی که در این امر شریک هستند از اجر دنیوی و اخروی بهره مند خواهند شد. مسلما آزادسازی هایی که جهت پیاده کردن طرح های ترافیکی و به منظور کاهش آمار تلفات فوت و جرح صورت می گیرد می تواند تلاش برای نجات جان همشهریان باشد و مصداق آیه شریفه " و من أحیاها فکأنما أحیا الناس جمیعا" باشد.

در این جلسه که مسئولین واحدهای املاک و طرح ها و همچنین 4 نفر از صاحبان املاک در محدوده طرح احداث میدان در سه راه بدرآباد حضور داشتند شهردار از کاهش قابل توجه آمار فوت شدگان به علت تصادف در شهر میبد خبر داد و افزود به طور مثال با اقدامات مناسبی که در بلوار آیت الله حائری مهرجردی صورت گرفته و با آزادسازی هایی که تاکنون در همین محدوده سه راه بدرآباد انجام گرفته باعث شده است در سال 11 نفر کمتر بر اثر سانحه رانندگی در این مسیر کشته شوند. وی تأکید کرد شهرداری میبد همه تلاش خود را برای رفع موانع در انجام پروژه های ترافیکی به کار گرفته و البته با توجه به هزینه ها و درآمد شهرداری و محدوده اختیارات خود می تواند با مردم تعامل داشته باشد.

دراین جلسه ضمن ارائه پیشنهادهایی به صاحبان املاک در محدوده مذکور توافق نسبی حاصل نشد و واحد طرح ها موظف شد تا جهت ساماندهی این قسمت از بلوار آیت الله حائری طرح های دیگری را نیز بررسی کند که حتی المقدور کمترین نیاز به آزادسازی داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری میبد :با آزادسازی های صورت گرفته در تقاطع بلوار امامزاده میرشمس الحق و بلوار آیت الله حائری با مساحتی بالغ بر 2000 مترمربع پس از سالها گره ترافیکی در این محدوده باز شد و با اتصال کامل بلوار امامزاده به بلوار آیت الله حائری حجم ترافیکی قابل توجهی به بلوار امامزاده میرشمس الحق منتقل و از ورود غیر ضروری آنها به داخل شهر جلوگیری شد. هم اکنون شهرداری میبد در نظر دارد با احداث یک میدان در محدوده سه راه بدرآباد ورودی شهر را به صورت مطلوبی ساماندهی کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا