مسابقات فوتسال به مناسبت ماه مبارک رمضان و با نام جام شهدای روستای رکن آباد آغاز شد.

این دوره از مسابقات با حضور 12 تیم ، به مناسبت ماه مبارک رمضان و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روستای رکن آباد در سالن ورزشی این روستا آغاز شد.

در افتتاحیه این مسابقات که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید ، رژه تیم های حاضر در این دوره از مسابقات و ادای احترام حضار به مقام گرانقدر و والای شهدای این روستا فرماندار میبد به ایراد سخنرانی پرداخت.

محمد رضا رجائی از عوامل برگزاری این مسابقات تقدیر کرد و برگزاری این گونه مسابقات با نام و یاد شهدا را حرکتی ارزنده در جهت زنده نگهداشتن یاد و نام شهدا ، آرمان های آنها ، حفظ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی دانست.

وی به نقشه های مختلف دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و انگلیس اشاره کرد و اظهار داشت :هدف اصلی دشمنان اسلام به ویژه آمریکا و انگلیس منحرف نمودن جوانان ایرانی از راهه اسلام ، امام و شهدا است و باید تلاش کنیم تا با روشهای مختلف جلوی این دسیسه ها و نیرنگ های دشمنان را بگیریم تا در این زمینه نیز مانند مسائل دیگر دشمن متحمل شکست شود.

فرماندار میبد گفت : از راه های مقابله با این نیرنگ ها و دسیسه ها توجه به ورزش و تندرستی است و جوانان ما باید همیشه هوشیار و اطلاعات خود را در مورد مسائل روز بالا برند و پیرو خط ولایت و راه شهدا باشند.

گفتنی است در این مراسم افتتاحیه که فرماندار ، بخشدار ، رئیس اداره ورزش و جوانان ، مسئول هیات فوتبال ، مدیر عامل شرکت تعاونی دهیاری های میبد حضور داشتند ، حضور پر شور اهالی روستا بویژه جوانان قابل توجه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا