یزدفردا :نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی،درگذشت استاد محمدرضا مشکیان یکی از شخصیتهای فرهنگی برجسته و تاثیرگذار در استان یزد را تسلیت گفت.

متن این پیام به این شرح است:

انالله و انا الیه راجعون

فرهنگی متعهد و مدیر لایق و فاضل آموزش و پرورش استان یزد، استاد محمدرضا مشکیان که طی چندین دهه در زمره یکی از تاثیرگذارترین شخصیتهای فرهنگی در سطح استان یزد بود، رخ در نقاب خاک کشید  و جهان فانی را وداع گفت.

او کسوت معلمی را نه برای کسب نان و نام و مقام، بلکه برای ایفای رسالت خطیری که در آموزش و پرورش جوانان پرافتخار این خطه و حفظ و اعتلا و بازشناسی و شناساندن فرهنگ اصیل یزدی در خود احساس می کرد، برگزید و چه مسئولانه و صبورانه در عرصه آموزش و پرورش و اجتماع به تکالیف و وظایف خویش عمل نمود.

فرهنگیان معزز استان یزد و نسل جوان امروز ما، باید با احترام به شخصیت هایی همانند مرحوم مشکیان که با پشتوانه تدین،تخصص،تعهد ، اصالت ، سخت کوشی ، اخلاق ، سعه صدر و نجابت در عرصه فرهنگ و اجتماع نقش آفرین بود،در توسعه و تعالی فرهنگ و جامعه گام بردارند و اثرگذار باشند.

خداوند روح او را با اولیا و معصومین محشور گرداند و به ما و تمامی مسئولان امر توفیق تداوم راه این عزیز از دست رفته را عطا فرماید.

این ضایعه را خدمت اصحاب فرهنگ در استان یزد،فرزند گرانقدر و نواده بزرگوار ایشان،همچنین تمامی بستگان ارجمندش تسلیت عرض می نمایم و علو درجات آن مرحوم و صبر و اجر بازماندگان از خداوند متعال مسئلت دارم.

محمدرضا تابش

نماینده مردم اردکان

7/مردادماه/1391

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا