یزدفردا:آيت الله اعرافي درهمايش مشترك ائمه جماعات مساجد و فرماندهان پايگاه هاي بسيج گفت : شهرستان ميبد مانند بسياري از قلمروها مي تواند در انجام فريضه امر به معروف و نهي از منكر و زدودن ناهنجاريها و آسيب هاي اجتماعي درمحيط هاي اداري ، كارخانجات ، مراكز آموزشي ، اصناف و بازار و دانشگاه ها الگو باشد .

به گزارش یزدفردا به نقل از میبد آدینه ، امام جمعه ميبد نسبت به گسترش خطر آسيب هاي اجتماعي درجامعه هشدار داد و افزود : دستگاه هاي قضايي و انتظامي در اين راستا فعالند اما اين كافي نيست و بايد همه مردم حاملان پرچم بزرگ فريضه امر به معروف و نهي از منكر در جامعه باشند .

وي بر تشكيل شوراهاي 5 نفره امربه معروف و نهي از منكر در مساجد تاكيد كرد و افزود : ائمه جماعات و روحانيون بايد در همه محيط هاي جامعه اعم از مساجد ،پايگاه هاي بسيج ، ادارات ،كارخانجات ، مدارس ، دانشگاهها ، اصناف و بازار اثرات امر به معروف و نهي از منكر را تبيين كنند .

آيت الله اعرافي با بيان اينكه مساجد بايد كانون امربه معروف و نهي ازمنكرشود گفت : 80 درصد مسائل و مشكلات با انجام فريضه مقدس امربه معروف و نهي از منكر در جامعه قابل معالجه و درمان است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا