امام جمعه ابرکوه در این مراسم یادآور شد: سیاه نمایان و تنگ نظرانی که به هر نحو ممکن با انگیزه غرض ورزانه نسبت به این همه ایثار و خدمت از سوی استاندار یزد، ابهام انگیزی و شبهه افکنی می کنند آگاه باشند که این عمل حقیقتا کفران نعمت الهی است.

ابرکوه -لیلا پورزارع زاده -خبرنگار یزد فردا-امام جمعه ابرکوه در این مراسم با گرامیداشت هفته دولت و یادواره شهیدان کارمند، از دست اندرکاران، دولتمردان سخت کوش، کارمندان و مسؤلین زحمتکش قدردانی کرد

حجت الاسلام ابراهیم حسینی در این گردهمایی گفت: نامگذای این هفته به عنوان هفته دولت، یادآور شهادت حق طلبانه و مظلومانه دولت مردان و شهیدان رجایی و باهنر است و سوژه ای برای ایجاد فرصت است تا نسبت به تلاش ها، خدمات ، جان فشانی ها و خدمت رسانی های مسؤلین، قدردان و سپاسگزار باشیم.

وی اظهار داشت :  مقایسه رژیم طاغوت در گذشته و نظام اسلامی فعلی، یک قیاس مع الفارق است و اصولا این دو، زمینه و وجوه اشتراکی برای مقایسه ندارند زیرا ماهیت حکومت باطل، ظلم ،حق کشی و فساد انگیزی و ماهیت حکومت اسلامی توام با عطوفت، رحمت و عدالت گستری است و این ماهیت ملازماتی دارد که برجسته ترین آن خدمت بی منت به مردمی است که ولی نعمت حکومت هستند.

وی افزود: مسؤلین و کارمندان دولت نباید خدمت رسانی به مردم را به تعویق بیندازند و وظیفه ماست که ولی نعمت خود یعنی مردم رنج کشیده و انقلابی و متدین در صحنه دفاع از آرمان های اسلامی را، قویا حفظ کنیم.

امام جمعه ابرکوه در این مراسم یادآور شد: سیاه نمایان و تنگ نظرانی که به هر نحو ممکن با انگیزه غرض ورزانه نسبت به این همه ایثار و  خدمت از سوی استاندار یزد، ابهام انگیزی و شبهه افکنی می کنند آگاه باشند که این عمل حقیقتا کفران نعمت الهی است.

وی افزود:چرا که پیرو اخبار منتشر شده در سطح استان در چند روز اخیر در خصوص تعصبات استاندار یزد نسبت به شهرستان ابرکوه که به زعم عده ای ناشی از همشهری بودن ایشان است باید متذکر شویم که اگر تاکنون خدمات و امکانات ویژه ای به این شهرستان داده شده بود، در طول 5سال دوره استانداری ایشان باید شاهد زدودن غبارمحرومیت از این شهرستان می بودیم.

وی تاکید کرد: آنچه که تاکنون مد نظر شخص استاندار بوده و هست عدالت مندی و عدالت محوری جهت خدمت رسانی به تمام مناطق استان است و چه بسا در موارد بسیاری، شهرستان های دیگر برای ایشان در اولویت قرار داشته و بنا به نیازها و پتانسیل های این شهرها خدمت رسانی به آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده است.

وی در ادامه افزود:این در حالی است که وقتی امکانات و مزایای بسیار ارزشمندی به این شهرها سرازیر شد، همین افراد تنگ نظر دم برنیاورده و به جنجال آفرینی پرداختند.


عکس:لیلا پورزارع زاده -خبرنگار یزد فردا-










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا